طعنه جالب مالک ناپولی به رقبا در آستانه کسب‌ اسکودتو!

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، پیش از قهرمانی قریب الوقوع آتزوری، به رقبای باشگاهش در سری‌آ طعنه زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناپولی قرار است این هفته، جام اسکودتو را به دست آورد، فرقی نمی‌کند لاتزیو امتیاز از دست دهد یا ناپولی پیروز شود. دی لورنتیس معتقد است که این موفقیت باتوجه به مشکلات باشگاه‌های رقیب، بسیار شیرین است.

یوونتوس به دلیل نقشش در رسوایی کالچوپولی و تحقیقات فعلی در مورد بی نظمی‌های مالی، مورد بازجویی قرار گرفته است. آنها در این فصل با کسر ۱۵ امتیاز مواجه شدند و پس از مدتی این مجازات در دادگاه لغو شد.

مالک ناپولی گفت: من فکر می‌کنم ما این چرخه پیروزی را از مدتی پیش آغاز کرده‌ایم، سپس برخی بی‌نظمی‌های مکرر روی ما تأثیر گذاشت. گاهی اوقات در حالی که باید برنده می‌شدیم این اتفاق رخ نمی‌داد. احساس می‌کنم عناوین بیشتری کسب کرده‌ایم، اما مهم‌تر از همه، "عنوان صداقت" را به دست آورده‌ایم.

وی افزود: من اشتیاق زیادی دارم، به خصوص پس از شنیدن چیزهای احمقانه‌ای مانند اینکه می‌گفتند: "دی‌لورنتیس نمی‌خواهد اسکودتو را ببرد." پارسال، وقتی ستاره‌های زیادی از تیم رفتند و گفتم امیدوارم عنوان قهرمانی را کسب کنیم، طوری به من نگاه کردند که انگار می‌خواهند بگویند «این بیچاره دیوانه شده است». من به دیدن شادی در خیابان‌ها افتخار می‌کنم، چون به آن کمک کرده‌ام."

ناپولی هفته گذشته نتوانست قهرمانی خود را قطعی کند، اما برتری ۱۸ امتیازی آنها در سری‌آ به این معنی است که تا کسب عنوان قهرمانی، زمان زیادی باقی نمانده است. بازی هجومی ناپولی، به تیم کمک کرد امسال به صدر جدول ایتالیا برسد و ویکتور اوسیمن با ۲۱ گل و چهار پاس گل تنها در ۲۶ بازی در صدر جدول قرار گرفته است.

کد خبر 658623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.