بارسلونا در فکر انتقال به لیگی دیگر، حتی آسیا!

باتوجه به مشکلات در پرونده داوری نگریرا، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا از باشگاه خواسته است تا احتمال خروج از لالیگا را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گزارش شبکه اسپانیایی OnzeTV3، بلوگرانا در صورتی که با تحریم‌های سنگین ورزشی از سوی دولت اسپانیا یا یوفا مواجه شود، احتمال بازی در لیگ دیگری را بررسی می‌کند. هنوز تصمیمی گرفته نشده است اما لاپورتا درخواست گزارش دقیقی از گزینه‌های موجود کرده است.

اگرچه هیئت مدیره بارسلونا مطمئن است که هیچ مجازاتی برای پرونده موسوم به نگریرا صادر نخواهد شد، اما آنها نسبت به احتمال حذف از رقابت‌های اروپایی در فصل آینده نگران هستند. این باشگاه به دلیل پرداخت بیش از هفت میلیون یورو (۶.۲ میلیون پوند / ۷.۴ میلیون دلار) به یک مقام ارشد داوری از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸، تحت تحقیق است.

بر اساس این گزارش، بارسا هنوز لیگ خاصی را انتخاب نکرده است، با این حال، علاقه‌ای به خاورمیانه وجود دارد که در حال‌حاضر سرشار از پول نقد برای فوتبال است. پاری سن ژرمن در ژانویه یک بازی دوستانه پرحاشیه مقابل ستاره‌های ریاض برگزار کرد و کیلیان امباپه و لیونل مسی با تیمی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب داشت، روبرو شدند.

تحقیقات پرونده نگریرا ادامه دارد، اگرچه بارسلونا زمانی که دادستانی اعلام کرد، نمی‌تواند، ثابت کند که پرداخت‌های باشگاه بر تصمیمات داوری تأثیر می‌گذارد، به ادامه رأی پرونده امیدوار شد، اما آنها همچنان می‌توانند به دلیل تعدادی از تخلفات اداری، مجازات شوند.

کد خبر 658620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.