سیل و آبگرفتگی در روستاهای اردبیل / نیروهای واکنش سریع هلال احمر ۲۲ نفر را نجات دادند

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: تا این لحظه برای ۹۰ نفر از تاثیردیدگان سیلاب اسکان اضطراری فراهم شده و در اردوگاه موقت هلال احمر مستقر شده‌اند. 

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حمید قویدل در خصوص وقوع سیلاب در استان اردبیل اظهار کرد: از شب گذشته بارندگی‌های شدید در استان به وقوع پیوست. بلافاصله تیم‌های واکنش سریع به مناطقی که دچار آب‌گرفتگی و سیلاب شده، اعزام شدند.

وی افزود: تا این لحظه برای ۹۰ نفر از تاثیردیدگان سیلاب اسکان اضطراری فراهم شده و در اردوگاه موقت هلال احمر مستقر شده‌اند. تا ظهر امروز ۱۸ دستگاه چادر، ۱۱۰ تخته پتو و ۵۰ قطعه موکت در میان شهروندان توزیع شده است.

قویدل ادامه داد: در گردنه لنگان، روستای گیلارلو و شهرستان گرمی با حضور به موقع نیروهای واکنش سریع، جان ۲۲ نفر نجات داده شد.

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل خاطرنشان کرد: هم اکنون امدادرسانی در شهرستان‌های پارس آباد، گرمی و بیله سوار ادامه دارد و امدادگران هلال احمر در حال بررسی میدانی محل و تخلیه آب از منازل هستند.

تیم‌های امدادی به روستاهای محمدتقی کندی، گیلارلو، قباله کندی و ملالار شهرستان گرمی و روستاهای اودلو و اکبرداود شهرستان بیله سوار نیز اعزام شده‌اند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر ضمن تخلیه ۱۷ باب منزل مسکونی به ۱۳۰ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده و تیم‌های عملیاتی با استفاده از ۱۱ دستگاه خودروی امدادی در حال خدمت رسانی هستند.

کد خبر 658606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.