صحبت‌های ستاره سابق لیگ‌برتر درمورد نیمار!

لوئیس ساها معتقد است نیمار برای لیگ برتر عالی خواهد بود، اما ستاره سابق منچستریونایتد دوست ندارد این مرد برزیلی به منچستریونایتد بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نیمار مهاجم پاری سن ژرمن، با شیاطین سرخ، ارتباط برقرار کرده، این درحالی است که آینده او در فرانسه نامشخص باقی مانده است. این مرد برزیلی، یک پیشنهاد تمدید قرارداد بلندمدت را روی میز دارد، اما مسائل مربوط به فرم و آمادگی جسمانی‌اش، همچنان بحث‌های زیادی در مورد نقل و انتقالات ایجاد می‌کند. چلسی یکی دیگر از تیم‌های انگلیسی است که گفته می‌شود به این بازیکن ستاره ۳۱ ساله علاقه دارد و حالا لوئیس ساها معتقد است که او می‌تواند چیزهای زیادی برای ارائه کردن در لیگ‌برتر داشته باشد، البته اگر به منچستریونایتد نپیوندد.

ساها مهاجم سابق یونایتد گفته است: "برای لیگ‌برتر عالی است که نیمار در انگلیس بازی کند زیرا او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. تماشای این بازیکن سرگرم کننده است، اما من می‌توانم علامت سوال‌هایی را که از حضور بازیکنی مانند نیمار در باشگاه شما ایجاد می‌شود، درک کنم. من فقط طرفدار سرسخت این بازیکن در زمین هستم، اما فکر نمی‌کنم او در سه یا چهار فصل اخیرش با پاری سن ژرمن، انتظارات را برآورده کرده باشد. باتوجه به نگاه اغراق آمیز رسانه‌ها به فردی مانند نیمار، من نمی‌خواهم او را با پیراهن منچستریونایتد ببینم، ساختار تیم بسیار مهم است و گاهی اوقات او هنوز ناپخته رفتار می‌کند، اما من مطمئناً معتقدم که یک بازیکن عالی برای لیگ‌برتر خواهد بود."

درحالی که نیمار مورد توجه تیم‌های بزرگ لیگ‌برتر است، نام کاسمیرو با انتقال به تیمی دیگر مرتبط است. گفته می‌شود بایرن‌مونیخ علاقه زیادی به هافبک شیاطین‌سرخ دارد، اما ساها شک دارد که این شایعات درست باشد.

وی افزود: زمانی که فصل به پایان می‌رسد، معمولاً گمانه زنی‌هایی از این دست، توسط نماینده بازیکن انجام می‌شود. کاسمیرو یک فرد فوق‌العاده است و همیشه درمورد آینده او گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد. من نگران جدایی او در این تابستان نیستم و باور ندارم که بایرن مونیخ چالشی بزرگ‌تر از چالش بازگرداندن منچستریونایتد به اوج، برای کاسمیرو باشد. شرایط او در منچستریونایتد عالی است، بنابراین اگر این ستاره برای جدایی در تابستان، اصرار داشته باشد، بسیار تعجب خواهم کرد.

در تابستان امسال، باید انتظار ورود و خروج‌های زیادی در یونایتد داشت، اریک تن‌هاخ در حال‌حاضر برنامه‌های نقل و انتقالاتی را طراحی کرده و می‌خواهد هری کین و جود بلینگهام را جذب کند.

کد خبر 658602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.