توزیع ۳۰۳۸ بسته معیشتی توسط اوقاف خراسان رضوی

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با اجرای پانزدهمین مرحله اجرای طرح قرار دوازدهم، ۳۰۳۸ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین جمال ایزدی امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه_ در مراسم پانزدهمین مرحله قرار دوازدهم که در بقعه متبرکه امام زاده غیاث‌ الدین محمد (ع) مشهد برگزار شد، با گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری، اظهار کرد: فلسفه طرح قرار دوازدهم این است که همیشه در طول روز و هفته و ماه محبت عملی خود را نسبت به آقا امام زمان (عج) داشته و به یاد حضرت باشیم و با فکر، اعضا و جوارح و مال، قدمی برای حضرت برداریم.

وی ادامه داد: در طرح قرار دوازدهم هر کس با هر توان می‌تواند قدمی برای امام زمان بردارد و از طریق مال، علم و … خدمت دهد و از مصادیق قرار دوازدهم تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی است که هر ماه تهیه و روز دوازدهم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام ایزدی با بیان اینکه این ۳۰۳۸ بسته معیشتی در شهرستان‌های بردسکن، تربت حیدریه، درگز، قوچان، طرقبه، گناباد، ناحیه یک، دو و سه مشهد و نیشابور تهیه شده است، گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها ۱۸ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: ۳۱۳ بسته معیشتی در مشهد نیز با برنامه‌ریزی و میزبانی هیئت امنای آستان غیاث‌الدین محمد و با مشارکت خدمات مرکز حوزه علمیه خراسان تهیه و توزیع خواهد شد.

کد خبر 658592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.