یاسر المسحل برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون فوتبال عربستان شد

یاسر المسحل برای دومین دوره پیاپی به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال عربستان انتخاب شد و بدین ترتیب چهار سال دیگر در سمت خود باقی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ مجمع فوق‌العاده فوتبال عربستان برگزار شد و یاسر المسحل بالاتر از سایر کاندیداها برای چهار سال آینده به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال عربستان منصوب شد.

یاسر المسحل پس از انتخاب به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای چهار سال آینده اظهار کرد: از همه شما به‌خاطر تجدید اعتمادتان تشکر می‌کنم؛ امروز ما به‌عنوان هیئت‌مدیره فدراسیون فوتبال عربستان در مرحله سخت‌تری نسبت به چهار سال اول هستیم و چهار سال آینده خیلی سخت خواهد بود. ما امیدمان را برای پیشرفت دو برابر می‌کنیم و این همان چیزی است که به شما قول می‌دهم؛ تجربیات خوبی داریم.

گفتنی است یاسر المسحل در سال ۲۰۱۹ ریاست فدراسیون عربستان را بر عهده گرفت و در این مدت تیم ملی این کشور به جام‌جهانی ۲۰۲۲ راه یافت و موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل آرژانتین که جام قهرمانی جهان را از آن خود کرد شگفتی بزرگی رقم بزند اما در مرحله گروهی حذف شد.

به گزارش ایمنا، فدراسیون فوتبال عربستان با یاسر المسحل موفق شد میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا را کسب کند. در ادامه چارت مدیریتی فدراسیون فوتبال عربستان برای چهار سال آینده را مشاهده می‌کنید:

یاسر المسحل برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون فوتبال عربستان شد

کد خبر 658390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.