تشکل‌های دانش‌آموزی نقش بسزایی در تکریم مقام معلم دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: محوریت برنامه‌های هفته شامخ فرهنگیان به‌صورت ویژه باید با دانش‌آموزان در مدارس باشد، تشکل‌های دانش‌آموزی نقش بسزایی در تکریم مقام معلم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در نشست صمیمی با اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی، اظهار کرد: نهاد آموزش و پرورش اساس و پایه تمام نهادها و ارگان‌ها است و عنصر اصلی و اثرگذار جامعه هم دانش‌آموزان هستند و بدین واسطه تمام هجمه‌های دشمن‌روی دانش‌آموزان متمرکز می‌شود، تشکل‌های دانش‌آموزی نقش بسزایی در تکریم مقام معلم خواهد داشت.

وی افزود: دانش‌آموزان عضو شوراهای دانش‌آموزی مدارس و تشکل‌های دانش‌آموزی باید برای تابستان برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشند و از ظرفیت پایگاه‌های تابستان در زمینه‌های آموزشی، ورزشی، فرهنگی و هنری استفاده و نقصان‌های مسائل آموزشی و تربیتی تا حدی جبران شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه یکی دیگر از مهم‌ترین مسائل دانش‌آموزان هویت ایرانی‌اسلامی است، تصریح کرد: دشمن هویت ما را مورد نشانه قرار می‌دهد و می‌خواهد عفاف را در دختران و غیرت را در پسران ضعیف کند، لذا دانش‌آموزان باید هوشیارانه عمل کنند تا در اردوگاه حضرت ولی‌عصر صاحب‌الزمان (عج) باشیم.

به گزارش ایمنا، گفت‌وشنود و جلسه پرسش‌وپاسخ میان دانش‌آموزان و مدیرکل از دیگر برنامه‌های این نشست بوده است.

کد خبر 658348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.