تعالی ارتش مرهون زحمات معلمان و استادان است

فرمانده کل ارتش گفت: تعالی ارتش و آنچه که به عنوان سرمایه و ارزش از جمله ایمان، انضباط و آموزش در اختیار داریم، مرهون زحمات استادان بوده است و ما قدردان زحمات آنان هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در آئین تجلیل از استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ برگزار شد، درباره نقش استادان حوزه دفاعی در دستیابی به دستاوردهای دفاعی و ارتقای توان رزمی ارتش، اظهار کرد: آنچه در ارتش طرح‌ریزی و اجرا می‌کنیم، از آموزش‌های فراگرفته ما از استادان و معلمان است.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه دانشگاه و استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش منشأ خدمات ارزشمندی بوده‌اند، ادامه داد: دانشجویان فرصت حضور و آموزش در دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه فرماندهی و ستاد که عالی‌ترین مرکز تعلیم و تعلم ارتش در حوزه علوم دفاعی و نظامی است را مغتنم بشمارند؛ هر جمله‌ای در دانشگاه برای دانشجویان درس‌های بزرگی از حضور افتخارآمیز ارتش و درس آموخته‌های غنی فرماندهان رشید و شهید در میدان‌های علم و عمل و عامل موفقیت در مسئولیت‌های خطیر آتی است.

فرمانده کل ارتش ضمن گرامیداشت مقام معلم و سالگرد استاد مطهری افزود: برای موفقیت، عزت و سرافرازی باید هر روز از خدا بخواهیم که شاگردان خوبی برای اعتلای ایران باشیم و به‌گونه‌ای رفتار کنیم که استادان و پیشکسوتان ما با صدای رسا بگویند که این دانشجویان تربیت شده ما هستند.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: در مجموعه‌های نظامی، استادان در میدان واقعی رزمایش‌ها و عمل تجربه کسب کردند و ما در محضر این عالمان نظامی توشه ارزشمندی از علم و تجربه را توأمان دریافت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: منش نظامی یک مقوله مهم در فرآیند مأموریت و کار نظامی است که توسط استادان به دانشجویان و هنرآموزان در مراکز متعدد آموزشی منتقل می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه روز معلم فرصتی مغتنم برای تشکر و قدردانی از این بزرگان است، یادآور شد: تعالی ارتش و آنچه که به عنوان سرمایه و ارزش از جمله ایمان، انضباط و آموزش در اختیار داریم مرهون زحمات استادان بوده و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات آن بزرگواران باشیم. از تمام هم‌رزمانم که در مقام معلم در یگان‌های زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و ستاد ارتش، مسئولیت و مأموریت تعلیم رهپویان حوزه دفاع از استقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را دارند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

در پایان این مراسم از استادان برتر و پیشکسوتان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر 658327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.