فرایندهای فعالیت سرمایه‌گذاران تسهیل می‌شود

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: یکی از ظرفیت‌های شورای عالی استان‌ها ارائه طرح و لایحه به مجلس شورای اسلامی است، لذا با راهنمایی مدیران و شورای اسلامی استان موانع و خلأ‌های قانونی در حوزه‌های مختلف برای تسهیل امور سرمایه‌گذاران رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار با رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مسائل بهداشتی و تنگناهای فنی و اجرایی برنامه‌های حوزه بهداشت در استان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه راهکارهای تأمین و تسهیل دسترسی اقشار مختلف مردم به خدمات بهداشتی باید مطرح و بررسی شود، افزود: برنامه‌ریزی و اجرای آموزش پزشکی جامعه‌نگر در واحدهای بهداشتی باید به صورت مرتب صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده، برخی مراکز شبانه‌روزی با کمبود تجهیزات مواجه هستند و انتظار می‌رود طبق استاندارد تعریف شده تمام مراکز بررسی شود و در صورت لزوم تجهیزات مورد نیاز در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به فاصله زیاد ساکنان برخی شهرها و روستاهای شهرستان اردل تا بیمارستان این شهر به‌منظور استفاده از خدمات درمانی، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی درمانگاه شبانه‌روزی منطقه دیناران و دستگاه دیالیز درمانگاه دشتک باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به وجود سرمایه‌گذار انتظار می‌رود مجوزهای قانونی جهت احداث درمانگاه رستم آباد با قید فوریت صادر شود.

سلیمانی اختصاص اعتبار جهت تکمیل درمانگاه‌های درمان بستر شهرهای سرخون، بن و سامان را برای ارائه خدمات پیش بیمارستانی از ضروریات دانست و گفت: با نظر مساعد رئیس مرکز بهداشت استان مقرر شد با در دستور کار قرار گرفتن تمام موارد مطروحه، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به‌منظور تکمیل سه درمانگاه درمان بستر سرخون، بن و سامان تخصیص پیدا کند و عملیات اجرایی آن‌ها در سال جاری آغاز شود.

وی تشکیل کارگروه‌های فرهنگی محله‌محور با حضور معتمدان، بزرگان و صاحب‌نظران هر محله را ضروری دانست و گفت: استفاده از امکانات فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌ها، توسعه کتابخانه‌ها، افزایش فضاهای ورزشی، تأمین اشتغال و ایجاد فضاهای شهری مناسب از مهمترین راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شورای اسلامی این استان در تلاش است نیازهای مردم را پیگیری کند، افزود: یکی از ظرفیت‌های شورای عالی استان‌ها ارائه طرح و لایحه به مجلس شورای اسلامی است، لذا با راهنمایی مدیران و شورای اسلامی استان موانع و خلأ‌های قانونی در حوزه‌های مختلف برای تسهیل امور سرمایه‌گذاران رفع و مشکل فقر و بیکاری به شورای عالی استان‌ها اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همانگونه که شوراها برای رفع مشکلات شهروندان از مدیران حمایت می‌کنند، مدیران استان نیز اعضای شوراها را به‌عنوان افراد حقوقی و نماینده مردم بپذیرند و با آن‌ها همکاری کنند تا در نهایت مردم به خواسته‌های بحق خود برسند.

کد خبر 658273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.