عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ اردیبهشت‌ماه

درر این بسته خبری از شهرکرد به اجرای طرح‌های شاخص شهری نیاز دارد تا پرداخت هفت میلیارد تومانی کمک هزینه به سرویس مدارس استثنایی تهران و پروژه فرهنگی دف در سنندج تعریف می‌شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پروژه فرهنگی دف در سنندج تعریف می‌شود

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: با توجه به اینکه سنندج به عنوان شهر دف و پایتخت دف ایران شناخته شده است، یک پروژه فرهنگی با محور دف در این شهر تعریف خواهد شد.

شهرکرد به اجرای طرح‌های شاخص شهری نیاز دارد

محمدحسین واحدیان، شهردار مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: شهرکرد به عنوان مرکز استان نیازمند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شاخص شهری است.

پرداخت ۷ میلیارد تومانی کمک هزینه به سرویس مدارس استثنایی

مهدی وحدت‌کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پرداخت هفت میلیارد تومان به عنوان کمک هزینه‌های مربوط به سرویس مدارس استثنایی خبر داد و گفت: طبق مصوبه شورای شهر در این دوره از مدیریت شهری تاکنون ۲۰ میلیارد تومان در خصوص سرویس مدارس استثنایی پرداخت شده است.

پروژه‌های عمرانی پایتخت در زمان تحویل شهرداری خوابیده بود / برخی پروژه‌ها را از زیر خاک درآوردیم

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه ۲۰ ماه پیش که مدیریت شهری را تحویل گرفتیم عملاً همه پروژه‌های عمرانی خوابیده بود و حتی بخشی از پروژه‌های عمرانی که مربوط به مدیریت اسبق شهری بود زیر خاک مانده بود و خاک روی آن ریخته بودند، گفت: مثل میدان فتح که پل‌ها را از زیر خاک بیرون آوردیم.

اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در ناحیه بافت تاریخی یزد

علیرضا نقوی، شهردار منطقه بافت تاریخی یزد از اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی و به دنبال آن اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر اجرای این طرح خبر داد.

بازار پرندگان برای همدان ۱۱۰۰ میلیارد آورده دارد

احسان صباغ‌زاده، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری همدان با تأکید بر ساماندهی مشاغل به صورت تخصصی، گفت: بازار پرندگان همدان با هدف ساماندهی مشاغل به صورت تخصصی در دستور کار قرار گرفته که ۱,۱۰۰ میلیارد تومان آورده برای شهر همدان به همراه خواهد داشت.

اکنون زیرساخت ساماندهی سگ‌های ولگرد در شهرداری وجود ندارد

معین مهدانیان، شهردار اردستان اظهار کرد: بسیاری از مشکلات و معضلاتی که در شهر اردستان وجود دارد از جمله معضل سگ‌های ولگرد، موضوعاتی است که از چند سال گذشته وجود داشته و به نوعی برای آن فکر اساسی نشده است و بیشتر سعی کردند به صورت مقطعی و کارهای جزئی انجام شود.

کد خبر 658258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.