رونالدو با هم‌تیمی قدیمش هم‌بازی می‌شود

شایعاتی مبنی بر پیوستن مدافع برزیلی که هم‌بازی سابق رونالدو است به تیم النصر شنیده شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، الکس تلس، مدافع منچستریونایتد پس از بازگشت قرضی خود از سویا به انگلیس، شرایط نامشخصی را در تابستان پیش رو تجربه خواهد کرد.

ملی‌پوش برزیلی پس از آسیب‌دیدگی زانو قبل از جام جهانی ۲۰۲۲، بار دیگر در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان دچار آسیب شده است. این بازیکن ۳۰ ساله تنها ۱۱ بار در لالیگا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ برای سویا بازی را از ابتدا شروع کرده و خورخه سامپائولی نتوانسته است به اندازه کافی از او استفاده کند. آن هم در شرایطی که سویا برای ماندن در لالیگا روزهای سختی را تجربه می‌کند.

باشگاه سویا قصد ندارد قرارداد قرضی مدافع برزیلی منچستر را به یک انتقال دائمی تبدیل کند و به این ترتیب باید منتظر بازگشت تلس به منچستریونایتد باشیم.

تلس آماده است تا در ماه‌های آینده مقصد جدیدی را برای خود انتخاب کند و با توجه به شرایط کنونی منچستر، بعید است که او در تئاتر رویاها جایگاه خاصی در تیم تن هاگ داشته باشد.

هم‌تیمی سابق کریستیانو رونالدو می‌تواند بار دیگر به او بپیوندد و این بار در عربستان بازی کند. باشگاه عربستانی مایل به پرداخت دستمزد او در یونایتد است و باید صبر کرد و دید آیا انتقال این بازیکن به ریاض در پنجره نقل و انتقالات آینده نهایی خواهد شد یا خیر.

کد خبر 658252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.