زیدان دوباره مربی می‌شود، اما نه در رئال!

شایعات زیادی مبنی بر پیوستن دوباره زیدان به نیمکت رئال مادرید به گوش می‌رسد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، زین‌الدین زیدان احتمالاً خیلی زود به عرصه مربیگری بازگردد و جدایی دو ساله‌اش از نیمکت فوتبال باشگاهی در اروپا را پایان دهد.

دو سال پس از جدایی زیدان از رئال مادرید، بار دیگر به شدت راجع به بازگشت او به میادین صحبت شده است. سوابق او به عنوان مربی تیم اسپانیایی، اسطوره فوتبال فرانسه را در موقعیت ممتازی قرار می‌دهد که تیم‌های بزرگ به او به عنوان یکی از معدود مربیانی نگاه می‌کنند که چندین عنوان لیگ را در کارنامه خود دارد.

به‌تازگی نام این مربی فرانسوی به عنوان جایگزین احتمالی کارلو آنچلوتی مطرح شده است، هرچند هیچ نشانه‌ای از پایان دوران حضور سرمربی ایتالیایی در رئال مادرید وجود ندارد. اینها شایعاتی است که همیشه پس از لحظات سختی که رئال مادرید در طول فصل تجربه کرد، همچون شکست چهار بر دو مقابل خیرونا، به گوش رسیده است.

رابطه فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی نسبت به سه فصل دیگری که سرمربی ایتالیایی در مادرید بوده، بهتر شده است. آنچلوتی بیش از هر زمان دیگری به رئیس باشگاه رئال نزدیک است. علاوه بر این، تک‌تک تصمیمات فصل آینده با آنچلوتی هماهنگ شده است و با وجود علاقه فدراسیون فوتبال برزیل برای به خدمت گرفتن او، این سرمربی اصرار دارد که برنابئو را ترک نخواهد کرد.

وی گفته است: من فقط در صورتی اینجا را ترک خواهم کرد که اخراج شوم.

در روزهای اخیر، هافبک سابق یوونتوس به عنوان جایگزینی برای ماسیمیلیانو آلگری نیز در نظر گرفته شده است. باشگاه یوونتوس که فصل ناموفقی را پشت سر گذاشته است، می‌تواند یکی از مقصدهای احتمالی زیدان برای ادامه کار خود باشد.

طی دو فصل دوری از نیمکت، زیدان به صراحت اعلام کرده که پول اولویت او نیست، همانطور که او با رد درخواست سرمربیگری در فوتبال عربستان این موضوع را نشان داد.

پاری‌سن‌ژرمن مقصد احتمالی دیگری برای زیدان محسوب می‌شود. نتایج ضعیف کریستوف گالتیه باعث شده است تا این موقعیت شغلی نیز برای زیدان در نظر گرفته شود.

حقیقت این است که زین‌الدین زیدان یک گزینه جدی برای باشگاه‌های مطرح اروپایی است و این مرد فرانسوی می‌داند که رئال مادرید مقصد او نخواهد بود. علی‌رغم داشتن زندگی بسیار آرام در پایتخت اسپانیا، او می‌داند که نیمکت لوس بلانکوس یک فرد قدرتمند به نام آنچلوتی دارد.

کد خبر 658246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.