شورای شهر خوی رتبه برتر کشوری را کسب کرد

رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: شورای اسلامی این شهر موفق به کسب رتبه برتر شوراهای کشور از بین ۲۵۰۰ مرکز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شهسواری امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها ضمن تقدیر از حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خوی در صحن شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شوراها به نوعی تبلور مردم بر خود آن‌ها هستند، مردم با اختیارات خود، اعضای شوراها را بر اساس وزنه علمی و اخلاقی انتخاب می‌کنند تا خروجی آن را در سطح شهر ببینند.

وی با اشاره به برگزاری همایش سالانه روز شوراها در تالار وزارت کشور افزود: با تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و حمایت‌های امام جمعه و فرماندار جهادی این شهرستان، امروز شورای اسلامی شهر خوی موفق به کسب رتبه برتر شوراهای کشور از بین ۲۵۰۰ مرکز شده است.

حسن نصراله‌پور، شهردار خوی نیز با تبریک روز ملی شوراها اظهار کرد: خدمت به مردم نوعی عبادت است و امروز ما شاهد هستیم که موفقیت‌های مجموعه مدیریت شهری نیز در سایه برنامه‌ریزی‌های شورای اسلامی شهر بوده است.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر حامی بسیار خوبی برای مجموعه مدیریت شهری و شهرداری خوی هستند و در گام به گام اجرای پروژه‌ها، در کنار مدیریت شهری بوده‌اند، این کار موجب افزایش اعتماد شهروندان نیز می‌شود.

توانمندی شورای اسلامی شهر بعضی مواقع بیشتر از دولت در مدیریت شهر است

ذبیح الله کاظمی، فرماندار خوی ضمن تبریک روز ملی شوراها و موفقیت شورای اسلامی شهر خوی به عنوان برترین شورا در سطح کشور اظهار کرد: توانمندی شورای اسلامی شهر در بعضی مواقع بیشتر از دولت در مدیریت شهر است.

وی افزود: در زلزله‌های اخیر شهرستان، شورای اسلامی شهر خوی بسیار مفید و تأثیرگذار وارد عمل شد و امروز نیز در بازسازی مناطق زلزله‌زده نقش بسیار مهمی دارد.

فرماندار خوی گفت: ایجاد آرامش مطلوب در اوج بحران و آشوب‌های کشور در شهرستان خوی ستودنی بود که در سایه اتحاد و همت مسئولان اتفاق افتاد، لذا در موضوع زلزله نیز با ورود جهادی تمام دستگاه‌ها، بیشتر از ۲۴ ساعت بحران نداشتیم.

کاظمی گفت: توجه به مناطق محروم خوی، باید در اولویت‌های کاری هر اداره قرار گیرد و اعضا باید از نزدیک در جریان مشکلات مردم باشند؛ همین کنار مردم بودن‌ها و بازدیدهای میدانی از مناطق، موجب رفع مشکلات چندین دهه مردم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه اعضای شورای اسلامی شهر، شورای تأمین شهرستان برای تقویت و تأمین نظر آنها بسیج خواهد شد تا مسیر توسعه چندین برابر سرعت بگیرد.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام جمعه شهرستان خوی ضمن تبریک مناسبت روز شورا و کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای اسلامی شهر خوی، گفت: همت شورای اسلامی شهر و شهرداری باید در در پروژه‌های نیمه‌تمام بالا باشد، اگر از ظرفیت بعضی ادارات و ارگان‌ها نیز استفاده شود، می‌توان به‌راحتی کار را در مسیر حرکت خود قرار داد.

وی با بیان اینکه اختلاف بین مسئولان شهرستانی به ضرر شهروندان است، تصریح کرد: این شهرستان با قدمت تاریخی و علمی و به عنوان دومین شهر بزرگ استان است و باید از همین ظرفیت استفاده کنیم و اگر همه مسئولان یک‌صدا باشند، قله‌های پیشرفت را به‌زودی فتح خواهیم کرد.

کد خبر 658236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.