شهروندان از سرویس‌کاران مجرب برای نصب وسایل سرمایشی کمک بگیرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: شهروندان به‌منظور کاهش هزینه‌ها، به‌طور شخصی اقدام به سرویس کولرهای آبی و گازی نکنند و از سرویس‌کاران مجرب برای راه‌اندازی و سرویس وسایل سرمایشی کمک بگیرند.

یوسف صاحبدل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی وسایل سرمایشی در آستانه فصل تابستان اظهار کرد: رعایت نکات ایمنی در راه‌اندازی و استفاده از وسایل سرمایشی و کولرها توصیه می‌شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی افزود: هرساله با آغاز فصل گرما و راه‌اندازی وسایل سرمایشی (کولرها)، حوادثی نظیر برق‌گرفتگی و سقوط از ارتفاع رخ می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان برای کاهش هزینه‌ها، خود اقدام به سرویس کولرهای آبی و گازی می‌کنند و به دلیل آگاهی نداشتن کامل در این زمینه و سهل‌انگاری سبب آسیب بروز حادثه می‌شوند.

صاحبدل اضافه کرد: شهروندان با بهره بردن از سرویس‌کاران مجاز و رعایت نکات ایمنی در راه‌اندازی کولرها، از خطرات در امان هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان حتی‌المقدور از سرویس‌کاران مجاز و مجرب برای راه‌اندازی و سرویس وسایل سرمایشی کمک بگیرند و قبل از انجام هر اقدام، اعضای خانواده و ساکنان منزل را مطلع کنند تا از وصل کردن ناخواسته جریان برق تا اتمام کار پیشگیری شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: شهروندان قبل از آغاز کار روی کولرها، برق ورودی این وسایل را به‌طور کامل قطع کنند و سپس دست به کار شوند.

کد خبر 658192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.