وحید امیری به رکورد ۲۰۱ بازی برای پرسپولیس رسید

وحید امیری مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس امشب به رکورد ۲۰۱ بازی برای قرمزپوشان پایتخت رسید و در کنار هادی نوروزی کاپیتان فقید این تیم قرار گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان به‌مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با قضاوت سیدوحید کاظمی در ورزشگاه آزادی انجام می‌پذیرد و پرسپولیس با برتری دو بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان، حریف هوادار تهران در مرحله نیمه‌نهایی شد.

در این دیدار علاوه‌بر پیروزی مهم پرسپولیس و گام بلندی که برای فتح جام‌حذفی برداشت، وحید امیری مهاجم قرمزهای پایتخت نیز به رکورد ۲۰۱ بازی برای پرسپولیس رسید و از این حیث در جدول بیشترین بازی برای این تیم، در کنار کاپیتان و شماره ۲۴ فقید سرخ‌پوشان "هادی نوروزی" قرار گرفت.

وحید امیری که نخستین‌بار برای فصل شانزدهم به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست پس از دو سال، قرمزهای پایتخت را به‌مقصد ترابوزان‌اسپور ترکیه کرد اما با سپری‌کردن یک‌فصل ناموفق در این تیم ترکی، برای دومین مقطع پیراهن پرسپولیس را برتن کرد و از فصل نوزدهم تاکنون برای سرخ‌پوشان به‌میدان می‌رود.

کد خبر 658174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.