انتخاب معلمان شاخص کشوری از اصفهان کیفیت بالای آموزش را نشان می‌دهد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه از ۱۲ نفر معلم نمونه منتخب کشوری دو نفر از استان اصفهان برگزیده شدند، گفت: انتخاب معلمان شاخص از اصفهان در مقطع کشوری، کیفیت و سطح آموزش مطلوب در استان را به خوبی نشان می‌دهد.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز فرایند انتخاب فرهنگیان نمونه در اصفهان، اظهار کرد: برای موضوع انتخاب معلم نمونه در استان، هشت هزار نفر از آنها در این فرایند شرکت کردند که در قالب مرحله‌های مدرسه، منطقه و استانی ارزیابی شدند.

وی ادامه داد: با مشارکت بیش از هشت هزار نفر در فرایند انتخاب معلم نمونه در اصفهان، تعداد سه هزار نفر در مرحله مدرسه‌ای استان منتخب شدند، ۱۷۰ نفر از آن‌ها به عنوان معلم نمونه منطقه‌ای و هشت نفر در مقطع استانی حائز رتبه برتر شده‌اند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه از ۱۲ نفر معلم نمونه منتخب کشوری دو نفر از استان اصفهان برگزیده شدند، افزود: انتخاب معلمان شاخص از اصفهان در مقطع کشوری، کیفیت و سطح آموزش مطلوب در استان را به خوبی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به آغاز فرایند ابتکاری انتخاب مدیران، معلمان، معلم‌یاران نمونه و نیروهای خدماتی در سطح نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: تاکنون حدود ۲۰۰ نفر از همکاران نمونه در سطح استان شناسایی شدند که طی گرامیداشت هفته معلم از مقام و جایگاه شامخ آن‌ها تجلیل خواهد شد.

کد خبر 658124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.