احداث سرعتکاه ایمنی و نصب علائم ترافیکی در چند نقطه حادثه‌خیز شهر

شهردار عسگران از نصب سرعتکاه ایمنی و علائم ترافیکی در چند نقطه حادثه‌خیز شهر خبر داد.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سرعتکاه‌های آسفالتی در چند نقطه شهر توسط شهرداری جهت کاهش سرعت خودروهای عبوری، افزایش کیفیت تردد و ارتقای سلامت شهروندان و رانندگان در حال نصب و اجرا است.

وی افزود: یکی از مؤثرترین راه‌ها برای به حداقل رساندن سرعت وسایل نقلیه، احداث سرعت‌کاه استاندارد در مسیر عبور و مرور خودروها است.

شهردار عسگران خاطرنشان کرد: سرعتکاه‌های احداث شده مطابق نیازسنجی‌های انجام شده و هماهنگی با پلیس راهور در راستای ایمن‌سازی مسیرها و به منظور آرام‌سازی سرعت وسایل نقلیه جهت اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان انجام شده است تا شهروندان با امنیت بیشتری از این مسیرها تردد و از تصادفات احتمالی جلوگیری شود.

گودرزی خاطرنشان کرد: این اقدام برای تأمین امنیت تردد شهروندان در چند نقطه حادثه‌خیز سطح شهر عسگران در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: پس از اجرای سرعت‌کاه، سطح آن رنگ‌آمیزی می‌شود و با فاصله چند متری قبل از سرعت‌کاه، نصب علائم هشدار دهنده برای آگاهی و اطلاع رانندگان انجام خواهد شد.

شهردار عسگران از آغاز تعمیر سالن ورزشی شهر خبر داد و اضافه کرد: عملیات بازسازی کامل سالن ورزشی غدیر (الغدیر) آغاز شده است.

گودرزی گفت: تنها سالن ورزشی عسگران از زمان ساخت تا به حال تعمیر نشده است و کاملاً فرسوده و غیرقابل استفاده بود.

وی افزود: این سالن آسیب‌های جدی دیده است و پس از توافق با اداره ورزش و جوانان عملیات بازسازی تسریع شده و امید است در سال جاری سالنی در شأن ورزشکاران شهر آماده شود.

شهردار عسگران اظهار کرد: ظرف چند روز آینده زمین چمن مصنوعی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 658101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.