شرکت گاز دغدغه‌های مدیریت شهری و شهروندان را در نظر بگیرد

سرپرست شهرداری تیران گفت: رعایت نکردن اصول ایمنی و ایمن‌سازی محیط انتقال انرژی، منجر به تحمیل هزینه‌های زیادی به شهرداری برای اجرای پروژه‌ها و تغییرات ساختاری می‌شود و به سیما و منظر شهر آسیب می‌زند.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خط انتقال نفت و گاز از مسیر اصلی و نقاط مسکونی شهر تیران می‌گذرد و اجرای پروژه‌ها را به لحاظ رعایت اصول ایمنی تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: رعایت نکردن اصول ایمنی و ایمن‌سازی محیط انتقال انرژی منجر به تحمیل هزینه‌های زیادی به شهرداری در اجرای پروژه‌ها و تغییرات ساختاری شهر شده و به سیما و منظر شهر آسیب زده است.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه شرکت گاز در تعامل با مدیریت شهری دغدغه‌های شهروندان و مسئولان را در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه‌های ناشی از این تغییرات در اجرای پروژه‌ها ضروری است تا شهرداری برای اجرای طرح‌های شهری متحمل هزینه کمتری شود.

وی اضافه کرد: نصب تابلوها و علائم هشدار این شرکت باید اصلاح و بازسازی شود، چراکه همین موضوع موجب نازیبایی خیابان‌های شهر شده است.

سرپرست شهرداری تیران این همکاری‌ها را برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان ضروری دانست و تصریح کرد: مدیریت شهری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان به تعامل سازنده نهادهای خدمات‌رسان از جمله شرکت انتقال لوله گاز و نفت ایران چشم امید دارد.

ناهی با تاکید بر اینکه در حال حاضر لوله اصلی انتقال گاز و نفت از بلوار اصلی شهر می‌گذرد، ادامه داد: تعارض و اختلاف بر سر جایگاه و نگاه جزیره‌ای نیست، بلکه باید تمام موضوعات را در نظر بگیریم تا همکاری مشترک و سازنده‌ای رقم بخورد.

کد خبر 658008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.