پنج قضاوت داور ایرانی در مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های زنان آسیا + عکس

ملیحه نوری، داور بین‌المللی کشورمان قضاوت پنج دیدار رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در مرحله مقدماتی را به عنوان داور اول یا دوم برعهده داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از روز سه‌شنبه _پنجم اردیبهشت‌ماه_ با حضور ۹ تیم به میزبانی شهر هانوی ویتنام آغاز شده است و مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روز شنبه _نهم اردیبهشت_ به پایان رسید.

ملیحه نوری که از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان یکی از ۹ داوری که قضاوت‌های این مسابقات را برعهده دارند انتخاب شد، طی پنج روز برگزاری مرحله مقدماتی به عنوان داور اول یا دوم در پنج مسابقه حضور داشت.

این داور بین‌المللی در روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به عنوان داور دوم دیدار مغولستان و چین، در روز دوم به عنوان داور اول مسابقه هنگ‌کنگ و تایلند، در روز سوم به عنوان داور دوم دیدار هنگ‌کنگ و مغولستان و در روز چهارم به عنوان داور اول مسابقه چین و هنگ‌کنگ به قضاوت پرداخت.

ملیحه نوری روز شنبه _نهم اردیبهشت‌ماه_ در آخرین روز دیدارهای مرحله مقدماتی به عنوان داور دوم مسابقه چین و تایلند را قضاوت کرد همچنین به عنوان داور ویدئوچک در دیدار هنگ‌کنگ و قزاقستان حضور داشت.

پنج قضاوت داور ایرانی در مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های زنان آسیا+عکس

کد خبر 657991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.