۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال

هفته هجدهم لیگ برتر هندبال با پیروزی تیم‌های زاگرس اسلام‌آباد غرب، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، گیتی‌پسند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم لیگ برتر هندبال ایران روز گذشته _شنبه نهم اردیبهشت ماه_ با پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که تیم مس استراحت داشت.

در حساس‌ترین دیدار هفته که بین طلایی‌پوشان نصف جهان برگزار شد، تیم صدرنشین فولاد مبارکه سپاهان توانست با ارائه یک بازی حساب شده مقابل دیگر تیم طلایی‌پوش اصفهان یعنی سپاهان نوین به پیروزی برسد.

نتایج کامل این بازی‌ها به شرح زیر است:

۱- زاگرس اسلام‌آباد غرب ۳۵ - پرواز هوانیروز ۳۴

۲- پیکان خراسان رضوی ۲۴ - نفت و گاز گچساران ۲۷

۳- سپاهان نوین ۲۲ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۶

۴- گیتی‌پسند ۳۹ - زغال سنگ طبس ۳۰

۵- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۵ - رعد پدافند البرز ۳۲

با نتایجی که امروز به دست آمد صدر جدول بدون تغییر باقی ماند، فولاد مبارکه سپاهان با ۳۱ امتیاز از ۱۷ بازی در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز با یک بازی کمتر و ۲۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. مس با ۲۳ امتیاز سوم جدول است و گیتی‌پسند نیز با پیروزی امروز و ۲۱ امتیاز رده چهارم خود را پس گرفت.

زغال‌سنگ طبس با ۱۶، نفت و گاز گچساران با ۱۴، زاگرس اسلام‌آباد با ۱۰ و پیکان خراسان رضوی با شش امتیاز جایگاه‌های ششم تا نهم را از آن خود کردند.پرواز هوانیروز اصفهان و رعد پدافند البرز نیز به ترتیب با شش و چهار امتیاز انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

کد خبر 657966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.