تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی

یکی از مواردی که ممکن است پرسشی برای کاربران گوشی‌های آیفون باشد، نحوه تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی است.

اپل آیدی را باید هویت هر کاربر در دستگاه‌های اپل بدانیم. بنابراین برخی موارد پیرامون آن وجود دارد که شاید برای کاربر پرسش برانگیز باشد. در این مطلب قصد داریم نحوه تغییر سوالات امنیتی در اپل آیدی را شرح دهیم.

فراموشی سوال امنیتی

سوالات امنیتی بخشی از اطلاعات اپل ایدی هستند که در صورت فراموشی رمز عبور، با پاسخ به آن ها می توانید نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمایید. بنابراین به خاطر سپردن یا نگهداری سوالات امنیتی و پاسخ های آن الزامی می باشد.

برخی از کاربران در حفظ پاسخ سوالات امنیتی اپل ایدی کوتاهی می کنند اما در وب سایت آیدی تاپ که معتبرترین مرجع فروش اپل ایدی در ایران می باشد، تمامی اطلاعات اپل ایدی بعد از انجام فرایند خرید، برای کاربران پیامک و ایمیل می شود. همچنین کاربران این امکان را دارند که با وارد شدن به سایت آیدی تاپ اطلاعات اپل ایدی خود را (حتی بعد از گذشت سال ها) مشاهده نمایند. جهت خرید اپل آیدی ارزان از آیدی تاپ روی لینک کلیک کنید.

همچنین باید بیان داشت در جریان تغییر اپل آیدی، کاربر باید به پرسش امنیتی پاسخ دهند. پرسشی که در ابتدا ساخت اپل آیدی باید پاسخ دهید و همیشه به ذهن خود بسپارید. بنابراین جهت تغییر اپل آیدی هم باید سوال امنیتی را هم تغییر دهید که در تمامی این موارد باید به تغییر آن بپردازید.

تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی

نحوه تغییر سوال امنیتی اپل آیدی

تغییر سوال امنیتی اپل آیدی امر دشواری نبوده و برای انجام آن کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به وب سایت اپل مراجعه کنید.
  • سپس در کادر موردنظر اطلاعات را وارد و Continue را بزنید.
  • در این بخش باید به انتخاب I need to reset my security question پرداخته و Continue را کلیک کنید.
  • در قسمت بعد رمزعبور را زده و Continue را بزنید.
  • در این بخش می‌توانید سوالات امنیتی موردنظر را وارد کرده که همیشه به یادتان است. توصیه می‌شود این سوالات را در جایی یادداشت کرده تا همیشه به یادتان باشد.

تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی

تغییر سوالات امنیتی اپل آیدی

با انجام مراحل فوق شما می‌توانید طی 5 دقیقه سوال امنیتی اپل آیدی خود را تغییر دهید. همانطور که مشاهده کردید، انجام این کار بسیار ساده است و نیاز نیست فرصت بسیاری برای آن بگذارید. بنابراین اگر خواستید سوال امنیتی اپل آیدی را تغییر دهید مراحل فوق را سپری کنید.

کد خبر 657964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.