توسعه زیست‌بوم حوزه شناختی با استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان

با برگزاری سومین دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی، ورود دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با علوم شناختی به این حوزه تسهیل می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، در سومین دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری بیست‌ویکم و بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد؛ موضوعاتی چون «مبانی علوم شناختی و مغز»، «الکتروانسفالوگرافی کمی»، «پتانسیل وابسته به رویداد»، «نوروفیدبک»، «تحریک الکتریکی مغز»، «ردیاب چشمی»، «کسب‌وکار شناختی» و «سایکو فیزیک» توسط گروهی از اساتید و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی ارائه می‌شود.

این دوره آموزشی از بیست‌ویکم اردیبهشت امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند تا شانزدهم اردیبهشت‌ماه به این آدرس مراجعه کنند.

علم شناختی به عنوان یکی از علوم میان‌رشته‌ای می‌تواند در رشته‌هایی مانند روان‌شناسی، فلسفه ذهن، عصب‌شناسی، زبان‌شناسی، انسان‌شناسی، علوم رایانه و هوش مصنوعی به کار گرفته شود.

توسعه زیست‌بوم حوزه شناختی با استفاده از ظرفیت‌های دانشی

کد خبر 657957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.