اقتدار نظام اسلامی به برکت جان‌فشانی شهدا ماندگار شد

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران به برگشت جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های شهیدان ماندگار و بیمه شده است.

به گزارش ایمنا، غلامعلی حیدری شامگاه امروز_ شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ در دیدار با خانواده سردار شهید «خسرو قلعه‌ای» از شهدای شاخص جامعه کارگری اظهار کرد: آرامش، امنیت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی به برکت جان‌فشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران در شرایط سخت دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمن با تجهیزات کامل و فراوان جنگ تحمیلی را علیه جمهوری اسلامی راه انداخت که با ایستادگی جانانه رزمندگان ایرانی مواجه شد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: کارشناسان ارشد نظامی کشورهای دیگر مانند کره و چین باور نمی‌کردند که رزمندگان ایرانی از رودخانه اروند عبور کرده‌اند.

وی یادآور شد: در جنگ نابرابر تحمیلی، شهدا با تقدیم جان خود برای دفاع از ایران اسلامی، وظیفه ما در شرایط کنونی را سنگین کردند و امید است بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم.

گفتنی است، سردار شهید خسرو قلعه‌ای، پس از رشادت‌های فراوان در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بیست‌ودوم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ با سمت فرمانده گروهان در منطقه فاو عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر شهید شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 657908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.