از بررسی شرایط میزبانی قرقیزستان تا حضور مربیان در جلسه آنالیز جام‌جهانی

براساس تصمیمات فدراسیون فوتبال و برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، دو مربی تیم ملی برای بررسی شرایط تورنمنت کافا به قرقیزستان می‌روند و یکی از اعضای هیئت‌رئیسه به‌همراه سرمربی تیم ملی برای آنالیز جام‌جهانی عازم قطر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین دوره مسابقات کافا (مسابقات فوتبال آسیای‌مرکزی) در سطح بزرگسالان قرار است از بیستم تا سی‌ام خردادماه (برابر با دهم تا بیست‌وسوم ماه‌ژوئن) امسال به میزبانی قرقیزستان برگزار شود؛ البته محل برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها سی‌ام خردادماه در تاشکند ازبکستان خواهد بود.

در همین راستا فردا مهدی خراطی و علی‌اصغر قربانعلی‌پور اعضای کادر فنی تیم ملی راهی قرقیزستان خواهند شد تا شرایط میزبانی این کشور را به‌خصوص درباره کیفیت ورزشگاه محل برگزاری رقابت‌ها مورد تحلیل و بررسی قرار دهند. درصورتی‌که این دو نفر به‌عنوان نمایندگان سرمربی تیم ملی شرایط هتل و زمین‌های این تورنمنت را مناسب بدانند تیم ملی عازم این تورنمنت خواهد شد و سرمربی تیم ملی امکانات موجود در کشور قرقیزستان را شرط حضور تیم ملی در این تورنمنت اعلام کرده است.

ضمن اینکه میرشاد ماجدی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود جلسه آنالیز مسابقات جام‌جهانی قطر با حضور سرمربیان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود که من به‌همراه امیر قلعه‌نویی در این سمینار حضور خواهیم داشت که این سمینار درباره روند رقابت‌های جام‌جهانی و آنالیز مسابقات بحث خواهد شد. این جلسه به مدت دو روز (هفتم تا نهم ماه‌می ۲۰۲۳) یا همان هشتم تا دهم اردیبهشت‌ماه در دوحه قطر برگزار می‌شود و بلافاصله دو روز بعد، قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

کد خبر 657897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.