اجازه نمی‌دهیم ترکیه را به عقب برگردانند

رئیس‌جمهور ترکیه روز شنبه در سخنرانی در شهر ازمیر گفت که دستاوردهای بزرگی طی ۲۰ سال گذشته به دست آمده و هرگز اجازه نخواهیم داد که به عقب برگردیم.

به گزارش ایمنا، رجب طیب اردوغان، امروز_ شنبه نهم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: این کشور از تهدیدات و گروه‌های تروریستی هراسی نداشته و به مبارزه به آنها ادامه خواهد داد.

وی که این سخنان را در شهر ازمیر مطرح می‌کرد، افزود: با حمایت ملتمان، دستاوردهای بزرگی در زمینه دموکراسی و رشد به‌دست آورده و به مسیر خود ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهور ترکیه گفت: دستاوردهای بزرگی طی ۲۰ سال گذشته به دست آورده و هرگز اجازه نخواهیم داد که کشور را به عقب بازگردانند.

اردوغان چند روز پس از اینکه به دلیل بیماری عفونت معده، مجبور شده بود فعالیت‌های انتخاباتی‌اش را لغو کند، برای اولین‌بار در انظار عمومی ظاهر شد.

هواپیمای رئیس‌جمهور ترکیه امروز در فرودگاه آتاتورک استانبول فرود آمده و او پس از آن به سمت نمایشگاه «تکنوفست» برای فناوری‌های هوا-فضا رفته است.

رسانه‌های ترکیه تصاویر حضور اردوغان در مقابل توده مردم با خودروی محلی «توگا» را به همراه «امینه اردوغان» همسرش منتشر کردند؛ الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و همسرش نیز اردوغان را در این سفر همراهی می‌کردند.

روز چهارشنبه هفته گذشته بود که اردوغان اعلام کرد به دلیل وضعیت سلامتی خود، فعالیت‌های انتخاباتی را موقتاً لغو کرده است. او در حساب کاربری خود در تلگرام نوشت: به توصیه پزشکان امروز در خانه استراحت خواهم کرد.

این موضوع باعث شد تا برخی محافل سیاسی، تردیدهایی را درباره سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه مطرح کنند. دولت و حزب حاکم ترکیه در واکنش به این موضوع، بامداد پنجشنبه انتشار اخبار نادرست درباره سلامتی اردوغان در برخی رسانه‌های خارجی را شدیداً محکوم کرد.

منبع: فارس

کد خبر 657880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.