مطالبات کادر درمان پرداخت می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تلاش‌های انجام گرفته برای پرداخت مطالبات عقب‌افتاده کادر بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: همه تلاش خود را برای رضایتمندی این قشر زحمت‌کش به‌کار می‌گیریم.

به گزارش ایمنا، سعید کریمی، امروز_ شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ به مناسبت آغاز هفته سلامت و در زنگ سلامت دبیرستان دخترانه شکوه شهرستان خدابنده، عدالت و تعالی نظام سلامت را مهم‌ترین رویکرد وزارت بهداشت دانست و اظهار کرد: عدالت به منزله به حداقل رساندن عقب افتادگی‌ها در مناطق بی‌بضاعت و رساندن حق به ذی‌حق است.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری هفته‌ای با عنوان هفته سلامت به منزله غافل شدن از این موضوع در سایر ایام سال نیست، افزود: سلامت یک موضوع ۳۶۵ روزه و ۲۴ ساعته است و تعطیلی در آن جایی ندارد و هفته سلامت با هدف توجه و تمرکز بیشتر بر روی موضوع سلامت برگزار می‌شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تلاش‌های انجام گرفته برای پرداخت مطالبات عقب‌افتاده کادر بهداشت و درمان نیز اشاره کرد و گفت: همه تلاش خود را برای رضایتمندی این قشر زحمت‌کش به‌کار می‌گیریم.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در دانشگاه علوم پزشکی زنجان طی سال گذشته تصریح کرد: به لحاظ پیشرفت پروژه‌های عمرانی، تحول جدی در این دانشگاه ایجاد شده و وزارت بهداشت نیز به جد این اقدامات را مورد حمایت قرار می‌دهد.

کریمی همچنین موضوع دستگاه سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان امیرالمومنین خدابنده را یادآور شد و افزود: تقاضای زیادی برای دریافت این نوع دستگاه وجود دارد اما شهرستان خدابنده به دلیل جمعیت بالا و همچنین با توجه به فاصله آن با مرکز استان و دارا بودن بیش از ۱۸۰ تخت بیمارستانی، در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجوز دستگاه ام آر آی این بیمارستان نیز صادر شده و در اسرع وقت تحویل خواهد شد، اضافه کرد: پروسه تحویل دستگاه ماموگرافی و OPG رادیوگرافی دندانپزشکی نیز در حال انجام است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: از پیشرفت مناطق برخوردار نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد تا تعالی نظام سلامت به طور منسجم و همه‌جانبه محقق شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 657874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.