سپاهان نوین ۲۲ _ سپاهان ۲۶/وویویچ اولین پیروزی خود به عنوان سرمربی سپاهان را به دست آورد

تیم هندبال سپاهان نوین و سپاهان در هفته هجدهم لیگ‌ برتر هندبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که بازی با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ به نفع سپاهان تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان نوین و سپاهان امروز _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال از ساعت ۱۶ در سالن شهید میثمی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ به نفع سپاهان تمام شد.

نیمه اول: گل اول این دیدار توسط بازیکن سپاهان نوین به ثمر رسید. فرهادی اجازه گلزنی به بازیکنان سپاهان را نمی‌دهد. پنج دقیقه از بازی گذشته و سپاهانی‌ها گلی نزدند، شاگردان مرتجی بازی جنگنده‌ای ارائه می‌دهند. سپاهان در دقیقه ۹ بازی را به تساوی کشاند، بازیکنان جوان سپاهان نوین مقابل بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه سپاهان پایاپای پیش می‌روند. لازم به ذکر است که وسلین وویویچ در این بازی نخستین تجربه خود روی نیمکت سپاهان را تجربه می‌کند. بازی در دقیقه ۲۵ با نتیجه ۱۰ بر ۸ به سود سپاهان است، سپاهانی‌ها دو فاصله امتیاز را حفظ کردند تا در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به نفع سپاهان تمام شود.

نیمه دوم: این نیمه با گلزنی بازیکنان سپاهان شروع شد، بازیکنان سپاهان نوین اجازه نمی‌دهند اختلاف امتیاز زیاد شود. مرتجی تعویض‌های زیادی انجام می‌دهد تا بازیکنانش خسته نشوند و دونده بازی کنند. بازی در دقیقه ۴۰ با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به سود سپاهان است، شاگردان وویویچ اختلاف امتیاز را بیشتر کردند. بازیکنان سپاهان نوین با انگیزه بازی می‌کنند، اما نوسان زیادی در بازی دارند. در نهایت این دیدار با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 657857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.