استقرار هیئت بازرسی در فدراسیون فوتبال

هیئت بازرسی کشور برای بررسی دقیق و زیر نظر گرفتن قرارداد بازیکنان و مربیان در پنجره‌های آتی نقل‌وانتقالات، در فدراسیون فوتبال مستقر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از آنجا که در فصول گذشته همواره مسئله شفاف‌سازی قرارداد بازیکنان، مربیان، ایجنت‌ها و سایر افرادی که در فوتبال فعالیت دارند با باشگاه‌ها صفر مطلق بوده و همیشه شایعات زیادی مبنی‌بر عقد قراردادها با ارقام نجومی مطرح می‌شد، قرار است جلوی این ماجرا گرفته شود.

از همین‌رو بازرس کل امور ورزش گفته است یکی از مسائل مهم که همواره با آغاز فصل نقل‌وانتقالات لیگ برای همه رشته‌های ورزشی به‌ویژه فوتبال مطرح است، مسئله تعیین مبلغ قراردادها و افزایش بی‌رویه آن در قالب دستمزد و امتیاز (آفر- آپشن) به بازیکنان و مربیان است و به‌منظور بررسی «نحوه انعقاد قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در فوتبال کشور» هیئت بازرسی در فدراسیون فوتبال مستقر شد.

باید دید این اقدام که از سوی هیئت بازرسی انجام گرفته است و فدراسیون فوتبال هم نمی‌تواند تصرفی در آن داشته باشد تا چه‌حد می‌تواند به بهتر شدن قرارداد بازیکنان و مربیان منجر شود و آیا شاهد شفاف‌سازی‌های جامع در فضای فوتبالمان خواهیم بود یا همچنان این اتفاقات پابرجا خواهد ماند.

کد خبر 657816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.