پاسخگویی به ۲۵۰۰ نفر از مراجعان در میز خدمت بنیاد شهید در خوزستان

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران از ارائه پاسخ و مشاوره به ۲۵۰۰ نفر از مراجعان در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدحسن علی‌نقیان‌افجه‌ای اظهار کرد: هم‌زمان با سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان، میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از صبح چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز مستقر شد.

وی افزود: ۲۵۰۰ دیدار در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر رئیس‌جمهور به خوزستان انجام شد که دو هزار و ۲۰۰ دیدار مربوط به ایثارگران دارای پرونده در بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و ۳۰۰ دیدار هم مربوط به ایثارگرانی بود که در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده ندارند و مربوط به ستاد نیروهای مسلح هستند و به این افراد هم مشاوره داده شد.

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران اضافه کرد: این چهارمین سفر رئیس‌جمهور در جریان دور دوم سفرهای ریاست محترم جمهور و همچنین نخستین سفر استانی در سال ۱۴۰۲ بود. ۱۲ گروه بنیاد شهید و امور ایثارگران از چهارشنبه ششم لغایت هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸، در همه واحدهای تخصصی حاضر بودند تا راهنمایی لازم برای جامعه هدف ارائه دهند و رضایت آنها را جلب کنند.

افجه‌ای خاطرنشان کرد: حدود ۸۰۰ مراجعه در رابطه با صندوق اشتغال و کارآفرینی، حدود ۸۰۰ درخواست در رابطه با تسهیلات رفاهی و سایر مراجعات مربوط به بهداشت و درمان، فرهنگی، معاینه پزشکی، معاضدت قضائی، امور اداری، مسکن و مددکاری بود.

مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران با بیان اینکه محسن بزرگی، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد به عنوان نماینده تام‌الاختیار ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر حضور داشت، گفت: تعدادی از مدیران کل در حوزه‌های بهداشت و درمان، تسهیلات و دیگر حوزه‌ها، پاسخگوی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز بودند.

وی هم چنین یادآور شد: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان هستیم و با نگاه تکریم و خدمت‌رسانی شایسته به آنان، وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای آنها گام برداریم. با توجه به سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان‌های کردستان و کرمانشاه میز خدمت حوزه‌های تخصصی در این ۲ استان نیز برگزار شد.

کد خبر 657791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.