۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
چابکی پیوان در فروش

شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) به عنوان یکی از اعضای زنجیره تامین نقش بسیار مهمی در عرصه تولید و بازرگانی ایفاء می‌کند. کارشناسان این شرکت معتقدند که هر چقدر در قبال مشتریان حرفه‌ای‌تر برخورد کنند، بدون تردید بازدهی بیشتری در اقتصاد کشور به همراه خواهد داشت. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ این شرکت با در اختیار داشتن میزهای تخصصی مانند استراکچر، نفت و گاز، تامین، جذب و توسعه، بنکداری و بخش کال‌سنتر شرایط ایده‌آلی را برای مشتریان خود مهیا کرده است، به نحوی که مشتریان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول باکیفیت مورد نظر خود را با قیمتی مناسب همراه با مشاوره‌های تخصصی، در اختیار بگیرند. در همین خصوص علی بیات، مسوول میز توسعه بازار پیوان تصریح کرد: فعالیت این میز با 5 کارشناس در دو بخش آفلاین و آنلاین صورت می‌گیرد. در این میز کارشناسان پیوان با قدرت مذاکره بالا جلسات مفیدی را با مدیران سایر شرکت‌ها برگزار می‌کنند که در این خصوص چابک بودن تیم مذاکره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وی در پایان افزود: در میز توسعه بازار نحوه مذاکره و گفتگو با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. تصمیم داریم مطالعاتی در مورد افزایش سبد محصولی و نحوه بازاریابی نیز در آینده نزدیک به منظور توسعه فعالیت‌ها انجام دهیم.

چابکی پیوان در فروش

اما محمد منبع‌چی نیز به عنوان کارشناس میز سازه استراکچر و صنایع نیز در خصوص فعالیت‌های این میز خاطرنشان کرد: این میز ضمن برقراری ارتباط با مشتریانی که پروژه ساخت و ساز را در دستور کار داشته باشند، محصولات مورد نیاز آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب تامین و ارسال می‌کند. در واقع این تیم همواره بیشترین درخواست‌ها را از طرف مشتریان دارد، حتی کارشناسان حوزه تامین و توزیع بر این باور هستند که 70 درصد فروش فولاد جهان مربوط به بخش استراکچر است. وی در پایان ادامه داد: در میز استراکچر پیوان، خریدها به صورت خرد و عمده به سه روش انجام می‌شود: اول از طریق میز توسعه بازار، دوم از طریق کارشناسان فروش و در نهایت از طریق معرفی مشتریان که این عوامل باعث شده که بیشترین حجم کاری در بخش فروش بر عهده میز استراکچر باشد.

منبع: https://pivan.co

چابکی پیوان در فروش

کد خبر 657780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.