بازگشت به بازی در همه مسابقات امکان‌پذیر نیست / هدف ما قهرمانی در غرب آسیا است

ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: چند مسابقه است که شروع خوبی نداریم؛ روی این موضوع باید کار و دلیل آن را پیدا کنیم. مسابقات ما به این شکل پیش می‌رود که نخست ۱۰ الی ۱۲ امتیاز عقب می‌افتیم و در ادامه باید آن را جبران کنیم که در همه بازی این کار امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن و شهرداری گرگان در مرحله پلی‌آف رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا در شرایطی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که گرگانی‌ها بازی اول را در حضور هواداران پرشور خود با نتیجه ۹۱ بر ۷۲ به پایان رسانده بودند. ذوبی‌ها برای بازی دوم انگیزه بالایی داشتند تا بتوانند با کسب پیروزی در این دیدار کار را به بازی سوم بکشانند، گاندوها در مسابقه دوم عملکرد بهتری داشتند و تا کوارتر سوم پایاپای پیش آمدند، اما با محروم شدن آرمان زنگنه تمرکز تیمی آن‌ها به‌هم ریخت و در آن طرف زمین شاگردان حاتمی با استفاده از تجربه خود و یک بازی منسجم این دیدار را نیز با نتیجه ۸۶ بر ۸۱ با پیروزی پشت سر گذاشتند تا در فینال رقابت‌های غرب آسیا حریف الریاضی لبنان شوند.

محمد جمشیدی، ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره بازی دوم این تیم با ذوب‌آهن اظهار کرد: مسابقه خوبی بود، نخست به جامعه بسکتبال ایران تبریک می‌گویم که شاهد چنین رقابت سطح بالا و باکیفیتی بودند، از این دیدار و لیگ برتر بسکتبال، تیم ملی خوبی خارج می‌شود. ذوب‌آهن کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد که بازی خوبی به نمایش گذاشتند، در نهایت بازیکنان تیم ما که باشگاه به صورت حرفه‌ای از آن‌ها حمایت می‌کند، با اجرا کردن صحبت‌های کادر فنی توانستند پیروزی را به دست آورند.

وی افزود: چند مسابقه است که شروع خوبی نداریم، روی این موضوع باید کار و دلیل آن را پیدا کنیم. مسابقات ما به این شکل پیش می‌رود که نخست ۱۰ الی ۱۲ امتیاز عقب می‌افتیم و در ادامه باید آن را جبران کنیم که در همه بازی‌ها این کار امکان‌پذیر نیست. امیدوارم در فینال مقابل الریاضی این اتفاق رخ ندهد زیرا آن‌ها یک تیم حرفه‌ای هستند و بازگشت به بازی سخت می‌شود.

بازگشت به بازی در هر مسابقه‌ای امکان پذیر نیست/هدفمان قهرمانی در غرب آسیا است

ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه امتیازآورترین بازیکن مسابقه شدن مهم نیست بلکه پیروزی تیم اهمیت دارد، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیم دست و پا بسته‌ای نیست، چند بازیکن ملی‌پوش و کادر فنی باکیفیتی دارد. مسابقاتی که مقابل این تیم داشتیم راحت نبود و با همت بازیکنان، کار دفاعی و کنترل بازی به پیروزی رسیدیم.

جمشیدی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا زمانی که از بازی وقتی تعویض شدید از تعویض خود ناراضی بودید؟ گفت: خیر، تمرکزم به‌هم ریخته بود و برای اینکه بتوانم ذهنم را جمع کنم جدا از سایر نیمکت‌نشینان نشستم که این کار نتیجه‌بخش هم بود و وقتی به بازی برگشتم عملکرد خوبی نشان دادم.

وی درباره حضور هواداران گرگان در بازی دوم این تیم مقابل ذوبی‌ها اظهار کرد: به نظرم مشکل خاصی نبود زیرا بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود و در مسابقات غرب آسیا چنین چیزی که برای هر بازی فقط هواداران یک تیم حضور داشته باشند، وجود ندارد.

بازگشت به بازی در هر مسابقه‌ای امکان پذیر نیست/هدفمان قهرمانی در غرب آسیا است

ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه بازی سختی در لبنان داریم، تصریح کرد: الریاضی دو بازیکن خارجی جذب کرده که یکی از آن‌ها بازیکن تیم ملی استرالیا زمانی که به المپیک راه پیدا کرده بودند، است. دیگری نیز یکی از بازیکنان گلزن محسوب می‌شود و بازیکنان خود لبنان هم خوب هستند. هدف ما پیروزی و قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا است.

کد خبر 657712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.