برگزاری همایش سرمایه‌گذاری به مناسبت هفته گرامیداشت مراغه

شهردار مراغه گفت: برگزاری رویداد روز مراغه زمینه را برای شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های شهر در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی فراهم می‌کند، در این راستا همایش سرمایه‌گذاری و گردشگری به این مناسبت برگزار خواهد شد.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی جلسه‌ای با مدیران و نمایندگان فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، دانشگاه مراغه، دانشگاه آزاد مراغه، میراث فرهنگی، شورای اسلامی شهرستان، ادارات آب و برق و گاز، جهاد کشاورزی، محیط زیست، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و اداراتی که مرتبط و دارای پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری است، هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری هرچه پربارتر همایش سرمایه‌گذاری و گردشگری انجام شد.

وی افزود: یک روز از روزهای هفته گرامیداشت مراغه به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری و گردشگری اختصاص پیدا کرده است.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر به عنوان محور، بسته‌ها و پیشنهادات سرمایه‌گذاری و گردشگری شهرداری و سایر ادارات را جمع‌آوری و در قالب پکیج ارائه کند.

مقتومی تصریح کرد: برگزاری رویداد روز مراغه زمینه را برای شناسایی هرچه بیشتر ظرفیت‌های شهر در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی فراهم و زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

به گزارش ایمنا، هفته گرامیداشت مراغه از شانزدهم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. مراغه پس از تبریز دومین شهر بزرگ استان آذربایجان شرقی است.

کد خبر 657711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.