زیباسازی بلوارها و فضاهای سبز سطح شهر در دستور کار است

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: این سازمان با توجه به رسالت خود و تاکید شهردار مبنی بر زیباسازی و نورپردازی بلوارها و فضاهای سبز سطح شهر، اقدام به نصب ۳۰ المان نوری جدید در بلوار بهار کرده است.

ایرج بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در نظر دارد در آینده سایر بلوارها و فضاهای شهر را به نحو مطلوب نورپردازی کند تا مورد رضایت عموم شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به هدف و رسالت سازمان و تاکید شهردار مبنی بر زیباسازی و نورپردازی بلوارها و فضاهای سبز سطح شهر، سازمان سیما و منظر شهرداری اقدام به نصب ۳۰ المان نوری جدید در بلوار بهار کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد از عملیات شخم‌زنی قطعات فضای سبز شهرک اندیشه ازجمله بوستان‌های نیاوران، مدافعان حرم، امام رضا (ع) و مروارید با هدف دفع علف‌های هرز و هوادهی خاک خبر داد و خاطرنشان کرد: ساماندهی باغچه حاشیه پارک بهار با اقداماتی همچون جانمایی و نصب نرده‌های فرفورژه، کاشت ۴۰۰ بوته درختچه زینتی از نوع شمشاد پرتقالی، اسطوخودوس، زرشک و پیچ انارگل از دیگر اقدامات سازمان در راستای زیبا سازی فضاهای شهری بوده است.

بابایی تصریح کرد: در راستای یکسان‌سازی و بهبود وضعیت شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسان‌تر شهروندان، تابلوهای معابر وکوچه‌ها در سطح شهر نصب می‌شود.

وی گفت: نصب کفپوش‌های اسفنجی در محوطه وسایل بازی کودکان بوستان سیدحسن نصرالله واقع در شهرک اندیشه با هدف کاهش آسیب‌های احتمالی هنگام بازی کودکان از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

کد خبر 657672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.