توپ‌جمع‌کن شهرآورد؛ حاشیه جدید دیدار سرخابی‌ها

اتفاق عجیبی در صدمین دربی پایتخت رخ داد و ابعاد جدیدی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان مسابقه تیم‌های پرسپولیس و استقلال که با برتری یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید، اقدام یک توپ‌جمع‌کن برای قرار دادن توپ در نقطه کرنر به سود استقلال، موجب ضبط آیدی‌کارت و اخراج او از کنار زمین توسط سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ شد.

در واکنش به این اتفاق عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران و نماینده این هیئت در دربی شماره ۱۰۰ اظهار کرد: ابتدا باید بگویم اینکه عنوان شده است این فرد با اعتراض افشین پیروانی از کنار زمین اخراج شد، درست نیست. شاهد بودم در آن لحظه یک توپ‌جمع‌کن دیگر توپ را به زمین فرستاد و فرد متخلف نیز توپ را روی نقطه کرنر قرار داد. پیروانی نیز به آن‌ها اعتراض کرد زیرا با این حرکتشان موجب از جریان افتادن بازی می‌شدند.

وی افزود: در قوانین ذکرشده توپ‌جمع‌کن‌ها که از عوامل برگزاری بازی هستند باید زیر ۱۵ سال داشته باشند. این فرد نیز توپ‌جمع‌کن نبود و از عوامل حمل برانکارد بود اما بدون هیچ‌گونه هماهنگی، ناگهان توپ را روی نقطه کرنر قرار داد، در حالی که به هیچ‌وجه نباید چنین کاری را انجام می‌داد و وقتی به عنوان یک عامل حمل برانکارد در کنار زمین قرار دارد، نباید به عنوان یک توپ‌جمع‌کن عمل کند و توپ را روی نقطه کرنر قرار بدهد.

دبیر هیئت فوتبال تهران اضافه کرد: اقدام سهیل مهدی نیز برای اخراج این فرد متخلف از کنار زمین، مطابق با قانون بود و نباید از وی به خاطر اجرای قانون گلایه کرد.

کد خبر 657668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.