ترکیب احتمالی استقلال مقابل پارس‌ جنوبی

تیم فوتبال استقلال امروز باید در ورزشگاه تختی جم و در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی در برابر پارس‌ جنوبی بایستد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم و استقلال تهران امروز _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ در یکی از تقابل‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ با قضاوت احمد محمدی و در ورزشگاه تختی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت تا برنده به نیمه‌نهایی برود.

در ادامه ترکیب احتمالی آبی‌پوشان پایتخت برای مصاف با پارس‌جنوبی جم مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت.

کاپیتان حسینی همچنان در قفس توری استقلال

با وجود اینکه سیدحسین حسینی در بیشتر از ۹۰ درصد بازی‌های این فصل برای استقلال به‌میدان رفته اما قرار نیست استراحت کند و باز هم برای آبی‌ها بازی خواهد کرد، بنابراین گلر این تیم در مصاف با پارس جنوبی حضور خواهد داشت. حسینی در فصل جاری علاوه‌بر ۲۳ بازی لیگ در دو بازی جام‌حذفی درون دروازه استقلال ایستاده و به‌جز ۱۳ کلین‌شیت وی در لیگ برتر، در هر دو بازی حذفی هم دروازه‌اش را بسته نگه‌داشته است، از همین‌رو گزینه نخست ریکاردو ساپینتو برای بازی امروز است.

خط‌دفاعی آبی‌ها دستخوش تغییر می‌شود

پس از شکست غیرمنتظره استقلالی‌ها مقابل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت و به‌علت عملکرد نه‌چندان قابل قبول مدافعان این تیم، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان تصمیم گرفته است چند تغییر در خط‌دفاعی تیمش ایجاد کند. علاوه‌بر عارف غلامی که برای این دیدار مرخصی گرفته است، کوین یامگا به‌علت مصدومیت و احتمالاً جعفر سلمانی در برابر پارس جنوبی غایب خواهند بود. از همین‌رو رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند در مرکز خط دفاعی و صالح حردانی در کنار رضا میرزایی می‌توانند چهار مدافع آبی‌ها را تشکیل دهند.

هافبک‌های جدید و تاکتیک‌های جدید در جم

روزبه چشمی و آرش رضاوند در اکثر بازی‌های فصل جاری نفرات ثابت استقلال بوده‌اند و تأثیر فراوانی در نتایج این تیم داشته‌اند اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که هیچ‌کدام برای تقابل با پارس‌جنوبی در ترکیب اصلی قرار نخواهند گرفت. البته مهدی مهدی‌پور ممکن است در بین ۱۱ نفر ابتدایی باشد و سعید مهری با امید حامدی‌فر مثلث میانی استقلال را تشکیل دهند. بخش عمده این تغییرات که در میانه زمین هم وجود دارد، به‌علت استراحت‌دادن برای ادامه لیگ و البته تنبیه‌کردن بازیکنانی است که در دربی خوب نبودند.

مثلث خط هجومی باز هم سر جای خود

استقلال از خط دفاعی گرفته تا مرکز زمین، تغییرات زیادی برای بازی امروز مقابل پارس جنوبی جم داشته است اما در خط حمله این اتفاق نخواهد افتاد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان بهتر از مثلث مهدی قایدی، محمد محبی و امیرارسلان مطهری در خط حمله پیدا نخواهد کرد؛ ساپینتو در بازی مقابل پرسپولیس به‌جای مطهری از پیمان بابایی در ترکیب اصلی استفاده کرد اما نتیجه‌ای نگرفت و به‌همین دلیل احتمال دارد به‌همان بازیکنان ثابت قبلی‌اش برای باز کردن دروازه حریفان اعتماد کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پارس‌جنوبی جم

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، رضا میرزایی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، امید حامدی‌فر، محمد محبی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری‌.

کد خبر 657657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.