مدافع آبی‌ها به مرخصی رفت!

با اعلام باشگاه استقلال، عارف غلامی برای دیدار مقابل پارس‌جنوبی جم، آبی‌پوشان را همراهی نخواهد کرد چرا که از سرمربی استقلال برای این مسابقه مرخصی گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پارس‌جنوبی جم و استقلال تهران قرار است فردا _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ در نخستین بازی از سری رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور جام موسوم به آزادسازی خرمشهر در ورزشگاه تختی جم و از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف هم بروند.

آبی‌پوشان پایتخت در شرایطی این بازی را برای صعود به جمع چهار تیم پایانی جام‌حذفی به انجام می‌رسانند که چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهند داشت و یکی از آن‌ها عارف غلامی مدافع شماره پنج استقلال است. غلامی در شرایطی غایب این مصاف خواهد بود که مصدومیت و محرومیتی ندارد.

بر اساس اعلام باشگاه استقلال، عارف غلامی از ریکاردو ساپینتو مرخصی گرفته است و از همین‌رو به جم نرفت و این تیم را همراهی نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد غلامی تنها بر اساس خواسته خودش در بازی برابر پارس‌جنوبی غایب نیست بلکه سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان تشخیص داده تا به مدافع اصلی‌اش برای بازی‌های باقی‌مانده لیگ استراحت دهد.

کد خبر 657656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.