قهرمانی الشارجه در جام ریاست‌ جمهوری امارات پس از ردوبدل‌شدن ۲۸ پنالتی! + فیلم

تیم فوتبال الشارجه پس از تساوی یک بر یک مقابل العین در طول ۹۰ دقیقه با پیروزی ۱۳ بر ۱۲ در ضربات‌ پنالتی قهرمان جام‌ ریاست‌ جمهوری امارات شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار پایانی جام ریاست جمهوری امارات شامگاه _جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ میان تیم‌های فوتبال الشارجه و العین از ساعت ۱۸:۵۵ در ورزشگاه محمد بن‌زاید به مصاف یکدیگر رفتند و پس از تساوی یک بر یک دو تیم در ۹۰ دقیقه، در پایان الشارجه موفق شد با پیروزی ۱۳ بر ۱۲ در ضربات پنالتی به مقام قهرمانی جام ریاست جمهوری دست پیدا کند.

الشارجه این دیدار را با ترکیب عادل الحسانی، کاستاس مانولاس، شاهین عبدالرحمن، مجید رشید، مارکوس ملونی، خالد ابراهیم، میرالم پیانیچ، محمد عبدالباسط، آندره کایو، عثمان کاما را و دیانینی آغاز کرد.

قهرمانی الشارجه در جام ریاست‌ جمهوری امارات پس از ردوبدل‌شدن ۲۸ پنالتی! + فیلم

برای العین نیز محمد سعید، اریک، تین یدوای، بندر الحبابی، کونامه اوتونه کوآدیو، یحیی نادر، احمد برمان، آندری یارمولنکو، ماتیاس پالاسیوس، سوفیان رحیمی و کودجو لابا بازی کردند.

قهرمانی الشارجه در جام ریاست‌ جمهوری امارات پس از ردوبدل‌شدن ۲۸ پنالتی! + فیلم

تقابل الشارجه و العین در نیمه‌اول با تساوی بدون‌گل مساوی خاتمه یافت اما دو دقیقه پس از گذشت نیمه‌دوم، گل اول فینال جام ریاست جمهوری به‌وسیله محمد عبدالباسط برای الشارجه زده شد و در ادامه دقیقه ۵۶ نوبت به کودجو لابا رسید تا خیلی‌زود العین را به بازی برگرداند. در شرایطی‌که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد دو تیم نتوانستند دیگر توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند و بازی به ضربات‌پنالتی رفت.

یکی از عجیب‌ترین ضربات‌پنالتی را میان الشارجه و العین تماشا کردیم؛ ابتدا هشت پنالتی دو تیم به‌صورت متوالی وارد دروازه شد تا در ضربات‌پنالتی نتیجه هشت بر هشت شود اما در ادامه پنالتی‌های کاستاس مانولاس و مهدی مبارک از دست رفت سپس پنج پنالتی الشارجه‌ای‌ها گل شد اما بازیکنان العین فقط چهار پنالتی را به گل تبدیل کردند و ضربه آخر را ماتیاس پالاسیوس خراب کرد تا پس از رد و بدل‌شدن ۲۸ ضربه‌پنالتی، الشارجه ۱۳ بر ۱۲ در پنالتی‌ها العین را شکست دهد و قهرمان جام ریاست‌جمهوری امارات شد.

در ادامه لحظاتی از جشن قهرمانی بازیکنان الشارجه را تماشا می‌کنید؛

کد خبر 657651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.