آغاز توزیع لاستیک با نرخ دولتی

شهردار ورامین گفت: مرحله نخست توزیع لاستیک با نرخ دولتی میان رانندگان سرویس‌ مدارس و خودروهای مسافربر سطح شهر آغاز شده است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده و به همت مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری از امروز نخستین مرحله توزیع لاستیک با نرخ دولتی میان رانندگان خودروهای سرویس مدارس شهر تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ورامین آغاز شد.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس می‌توانند از امروز با مراجعه به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ورامین با ارائه درخواست کتبی و انجام مراحل اداری در کمترین زمان ممکن، حواله دریافت لاستیک با نرخ دولتی را با تفاوت ۵۰ درصدی با قیمت بازار از این سازمان دریافت کنند.

شهردار ورامین خاطرنشان کرد: تمام مکاتبات لازم برای دریافت لاستیک و توزیع میان خودروهای مسافربر شهر با مسئولان و ادارات مرتبط انجام شده است تا تمام خودروهای سواری مسافربر شهر تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل و مسافر شهرداری از این خدمات بهره‌مند شوند.

مؤمنی با بیان اینکه نخستین گام نهضت آسفالت مکانیزه و لکه‌گیری معابر در سال جاری از خیابان شهید زواره آغاز شد، تصریح کرد: اجرای طرح بهداشت محله سال جاری نیز ادامه دارد و جمع‌آوری و بارگیری نخاله‌های ساختمانی، رفت‌وروب و شست‌وشوی جداول و لایروبی خیابان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: عملیات رفع خاموشی، تعمیر برج نوری، پایه‌های روشنایی و نصب پروژکتورهای اس ام بی میدان قند شهرک ولیعصر توسط عوامل تاسیساتی ناحیه یک حوزه خدمات شهری در دست اجرا است.

کد خبر 657642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.