نجات کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات قله شاه‌نشین بروجرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد گفت: کوهنورد حادثه دیده در ارتفاعات قله شاه نشین بروجرد توسط تیم امداد و نجات کوهستان هلال‌احمر بروجرد نجات یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر بروجرد، محمد کرمی اظهار کرد: امروز در تماس تلفنی از مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال‌احمر لرستان مبنی بر مصدوم شدن یک کوهنورد در ارتفاعات قله شاه‌نشین بروجرد، به سرعت عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری سلمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: همزمان با تیم پایگاه امداد و نجات یک تیم برای پشتیبانی از جمعیت هلال‌احمر و هیئت کوهنوردی به همراه یک دستگاه خودروی کمک‌دار به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد تصریح کرد: عوامل پس از حضور در محل حادثه اقدام به حرکت کرده و پس از جست‌وجو، یک کوهنورد مصدوم این حادثه را بین دیواره کوه رؤیت کردند.

وی ادامه داد: به دلیل صعب‌العبور بودن محل حادثه عوامل حاضر در صحنه اقدام به نصب کارگاه کرده و پس از دستیابی به مصدوم و تثبیت فیزیکی اقدام به انتقال کوهنورد مصدوم از ارتفاع کردند.

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به مساعد شدن هوا و افزایش پیمایش در ارتفاعات در بروجرد از هم‌وطنان درخواست می‌کنیم قبل از حرکت، به مسیر آشنایی کامل داشته و شماره ۱۱۲ را در خاطر داشته باشند چرا که جمعیت هلال‌احمر همیشه در کنار مردم است.

کد خبر 657625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.