تمجید و انتظار بالای رسانه‌های قبرسی از کریم انصاری‌فرد

کریم انصاری‌فرد مهاجم ۳۳ساله ایرانی تیم فوتبال اومونیا قبرس با عملکرد فوق‌العاده‌اش، رسانه‌ها را به تمجید وا داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم انصاری‌فرد مهاجم باتجربه ایرانی تیم فوتبال اومونیا قبرس در فصل جاری عملکرد خوبی برای سبزوسفیدپوشان قبرسی داشته و توانسته در تمام تورنمنت‌هایی که برای اومونیا به‌میدان رفته است گلزنی کند؛ ۲۷ بازی در لیگ برتر و ثبت چهار گل به‌همراه یک پاس‌گل، چهار بازی در جام‌حذفی و به‌ثمر رساندن دو گل و همچنین پنج بازی و یک‌گل در لیگ‌اروپا آمار انصاری‌فرد در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ است.

از همین‌رو وب‌سایت match با تمجید از انصاری‌فرد نوشت ملی‌پوش ایرانی در یک بازی حساس دیگر برای اومونیا مهره اول بود و نقش کاتالیزوری در صعود این تیم به فینال جام‌حذفی داشت. انصاری فرد ۳۳ ساله به اومونیا امکان غافلگیری می‌دهد، زیرا از مهارت‌های خود استفاده می‌کند و از هیچ، چیزهای جدیدی می‌سازد. او "دیدن" زمین و "خواندن" بازی را به شیوه‌ای عالی انجام می‌دهد.

این وب‌سایت در ادامه متذکر شد مهم‌ترین موضوع این است که او در بازی‌های بزرگ پنهان نمی‌شود، بلکه ستاره می‌شود. زیرا او در هر دو مرحله یک‌چهارم نهایی با آپوئل که دو گل خود را در جام‌حذفی به ثمر رساند، بازی‌های بسیار خوبی داشت.

شماره ۱۸ اومونیا در این فصل نشان داد که هنوز یکی از بهترین مهاجمان سال‌های اخیر فوتبال ایران است و باوجود اینکه سن وی بالا رفته می‌تواند به تیمش برای کسب نتیجه کمک کند. انصاری‌فرد این فصل موفق شد مقابل منچستریونایند گلزنی کند و در چند بازی مهم داخلی در پیروزی و تساوی‌های اومونیا تأثیرگذار بود. وی حالا فرصت دارد تا همراه این تیم قبرسی در جام‌حذفی به قهرمانی برسد.

کد خبر 657612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.