استقلالی‌ها امروز به عسلویه می‌روند

کاروان تیم فوتبال استقلال پس از انجام آخرین تمرین خود در تهران پیش از مصاف با پارس‌جنوبی، با پرواز به عسلویه می‌رود و سپس با اتوبوس راهی جم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران باید روز _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی به‌مصاف پارس‌جنوبی جم برود تا با کسب پیروزی مقابل تیم دسته‌یکی پارس‌جنوبی به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی صعود کند.

از همین‌رو بازیکنان استقلال آخرین تمرین خود را امروز _جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه_ برگزار کرده و سپس از طریق فرودگاه مهرآباد راهی عسلویه می‌شوند؛ بازیکنان استقلال پس از رسیدن به عسلویه، با دو دستگاه اتوبوس راهی شهر جم خواهند شد تا عصر روز شنبه برابر این تیم به میدان بروند.

شاگردان ریکاردو ساپینتو پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت، فرصت رسیدن به صدر جدول لیگ برتر را از دست دادند و هم‌اکنون پائین‌تر از پرسپولیس و سپاهان با ۵۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاده‌اند و حالا به‌دنبال این هستند تا چنانچه قهرمانی لیگ را از دست دادند در جام‌حذفی بتوانند به قهرمانی دست پیدا کنند.

کد خبر 657568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.