برگزاری جام گل‌کوچک شهدای اصحاب‌رسانه در راستای نشاط و سلامتی

مدیر مجموعه مطبوعاتی اصفهان گفت: دوره نخست رقابت‌های جام گل‌کوچک شهدای اصحاب‌رسانه جهت ایجاد نشاط و برقراری سلامت و تندرستی برگزار شد و ماه‌های آتی به مناسبت‌های مختلف ازجمله روز خبرنگار و دهه فجر مجدداً به‌انجام خواهد رسید.

میثم ریاحی مدیر مجموعه مطبوعاتی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص جام شهدای اصحاب‌رسانه اظهار کرد: رقابت‌های گل‌کوچک جام شهدای اصحاب‌رسانه برای اولین‌بار به‌صورت قانون‌مند در زمین قانونی ۱۰×۲۰ در مجتمع مطبوعاتی اصفهان و با حضور ۱۰ تیم برگزار شد که هر تیم اجازه داشت با نام رسانه‌اش در آن شرکت کند. تیم‌ها متشکل از پنج بازیکن و یک سرپرست بودند و هر تیم می‌توانست از سه بازیکن در زمین و تعویض نامحدود استفاده کند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط برگزاری این رقابت‌ها افزود: این بازی‌ها در مرحله نخست در دو گروه پنج تیمی برگزار گردید که هر تیم چهار بازی با حریفان خود انجام می‌داد. مرحله دوم این رقابت‌ها چهارشنبه‌شب به‌انجام رسید و از میان چهار تیم، مجتمع مطبوعاتی و بسیج رسانه به فینال راه پیدا کردند. همچنین صدای نائین و هلال‌احمر یک با قبول شکست مقابل حریفان به رده‌بندی رفتند.

مدیر مجموعه مطبوعاتی در رابطه با افرادی که در این مسابقات حضور داشتند تصریح کرد: جام شهدای اصحاب‌رسانه با حضور یک ناظر با همکاری معاونت فرهنگی ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، دو داور که از طرف هیئت فوتبال استان منتصب شده بودند قضاوت می‌شد و همچنین یک پزشک‌یار در کنار تیم‌ها بود تا چنانچه مصدومیتی برای بازیکنان به‌وجود آمد سریعاً اقدامات لازم انجام بپذیرد.

ریاحی درباره جوایز این رقابت‌ها که به تیم‌های برتر تعلق می‌گیرد خاطرنشان کرد: در پایان بازی‌های فینال و رده‌بندی، از طرف مجتمع مطبوعاتی لوح‌تقدیر و جوایز نقدی به‌ترتیب به تیم‌های اول تا سوم به ارزش دو میلیون و پانصد هزارتومان، دو میلیون و یک میلیون و پانصد هزارتومان تقدیم خواهد شد. این رقابت‌ها جهت ایجاد نشاط و برقراری سلامت و تندرستی اصحاب‌رسانه برگزار شد.

وی در پایان گفت: این رقابت‌ها که نخستین‌بار برگزار شد در ماه‌های آتی به مناسبت‌های مختلف ازجمله روز خبرنگار و دهه فجر مجدداً برگزار خواهد شد.

کد خبر 657521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.