پیگیر صدور «گواهینامه ویژه اتوبوس درون‌شهری» هستیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال تلاش و رایزنی با پلیس راهور برای صدور «گواهینامه ویژه اتوبوس درون‌شهری» هستیم، گفت: این موضوع از ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و وزارت کشور پیگیری می‌شود تا مشکلی که برای همه شهرها اتفاق افتاده است، رفع شود.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه شهروندان از وضعیت نامطلوب ترافیک شهر ناراضی هستند و باید تلاش شود انتظارات مردم را در این زمینه به نوعی پاسخگو باشیم.

وی با اشاره کمبود راننده اتوبوس درون‌شهری در اصفهان افزود: کمبود راننده برای اتوبوس‌ها از زمانی آغاز شد که درخواست رانندگان دارای گواهینامه پایه یک برای مسیرهای برون‌شهری با حقوق بهتر، به‌وجود آمد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بسیاری از رانندگان ترغیب شدند که به جای درون شهر، مسیرهای برون‌شهری را با حقوق بهتری رانندگی کنند، خاطرنشان کرد: بازنشستگی تعدادی از رانندگان درون‌شهری و اینکه در دوره‌های قبل برای تأمین نیروی جدید اقدامی نشده بود، مزید بر علت شد تا این کمبود به‌وجود آید.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات تأمین راننده برای اتوبوس‌ها نیز، قانون است که اشاره دارد فقط رانندگان دارای گواهینامه پایه یک می‌توانند این وسیله نقلیه انبوه‌بر را برانند، لذا در حال پیگیری هستیم تا رانندگان با دریافت گواهینامه ویژه اتوبوس درون شهری بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

قربانی با بیان اینکه در حال تلاش و رایزنی با پلیس راهور برای صدور «گواهینامه ویژه اتوبوس درون‌شهری» هستیم، اضافه کرد: این موضوع از ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و وزارت کشور پیگیری می‌شود تا مشکلی که برای همه شهرها اتفاق افتاده است، رفع شود.

کد خبر 657459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا شاهین IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    1 0
    با سلام ببخشید شما یه گزارش با کد 657459 در سایت قرار دادید در مورد صدور گواهینامه ویژه رانندگی با اتوبوس درون شهری لطفا این مورد رو از ٱقای قربانی نائب رئیس شورای شهر اصفهان پیگیری کنید
  • » رضا شاهین IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 0
    تو رو خدا لطفا این مورد رو از ٱقای قربانی نائب رئیس شورای شهر اصفهان پیگیری کنید