اجرای ۲۵۰ کیلومتر روکش حفاظتی در راه‌های روستایی استان اصفهان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در بافت روستایی ۲۵۰ کیلومتر راه روکش حفاظتی انجام دادیم، در سال جاری هم با قراردادهای مختلف در خال ترمیم و بازسازی هستیم، راهی در استان وجود ندارد که نیاز به بازسازی کامل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی فقهی امروز _پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲_ در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ هزار کیلومتر راه در استان وجود دارد و دو کریدور مهم کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب از اصفهان عبور می‌کند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: اداره کل راهداری با توجه به اهمیت این موضوع در سال گذشته و جاری پیگیر روکش آسفالت در این دو کریدور بوده و قراردادهای خوبی منعقد کرده است، همچنین پنج اکیپ اجرایی در این دو کریدور در حال فعالیت و ترمیم و لکه گیری هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان هر کیلومتر بهسازی دو تا ۲.۵ میلیارد تومان هزینه دارد اما هم در زمان و هم در بودجه محدودیت داریم، بنیاد مسکن نیز در بافت‌های روستایی و ورودی و خروجی روستاها با ما همکاری می‌کند اما در محورهای برون روستایی با بنیاد مسکن همکاری نداریم.

فقهی گفت: در بافت روستایی ۲۵۰ کیلومتر راه روکش حفاظتی انجام دادیم، در سال جاری هم با قراردادهای مختلف در خال ترمیم و بازسازی هستیم، راهی در استان وجود ندارد که نیاز به بازسازی کامل داشته باشد.

کد خبر 657419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.