آسفالت معابر شهرک‌های حاشیه‌ای شهر

شهردار کرمانشاه گفت: سال گذشته بسیاری از مناطق روستایی که به تازگی به شهر الحاق و تبدیل به شهرک‌های حاشیه‌ای شده بود آسفالت شد و عملیات آسفالت‌ریزی در سال جاری با قدرت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسائل شهر کرمانشاه در هشت محور عمرانی، ترافیک، حمل‌ونقل، شهرسازی و فرهنگی دسته‌بندی شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: در مجموع ۷۰۰ مسئله در این حوزه‌ها شناسایی شده و طبق برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال حل کردن این مسائل هستیم.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه حل کردن این مسائل می‌تواند به بهتر شدن زندگی شهروندان کمک کند، خاطرنشان کرد: کوچه‌ها و خیابان‌های شهر سال ۱۴۰۱ پنج برابر سال‌های قبل آسفالت شد که شامل هزار کوچه و ۱۰۴ خیابان می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه کرمانشاه کلانشهر است و ۱۱ هزار هکتار وسعت دارد، تصریح کرد: هدف من در سال اول قبول تصدی شهرداری، آسفالت ۲۰ درصد کل معابر بود که با تلاش همکارانم تا پایان سال ۱۹ درصد کل معابر آسفالت شد و یک درصد باقی مانده نیز در حال اجرا است.

وی گفت: پس از اتمام یک درصد باقیمانده از آسفالت معابر، ۲۰ درصد دیگر از معابر شهر نیز آسفالت می‌شود و شهروندان به زودی شاهد عملیات گسترده آسفالت معابر خواهند بود.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: سال گذشته بسیاری از مناطق روستایی که به تازگی به شهر الحاق و تبدیل به شهرک‌های حاشیه‌ای شده بود آسفالت شد و عملیات آسفالت‌ریزی در سال جاری با قدرت و توان بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 657307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.