سخنرانی اعضای شورای شهر پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان‌ گفت: در آستانه روز شوراها، سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته (هشتم اردیبهشت‌ماه) در آیین‌های نماز جمعه‌ اصفهان، رهنان، خوراسگان و ملک‌شهر، اعضای شورای اسلامی شهر خواهند بود و در نماز جمعه سپاهان‌شهر نیز «میز خدمت» تشکیل خواهد شد.

حسن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به مردمی بودن شوراهای اسلامی شهر و روستا، شنیدن مطالبات شهروندان و حرکت در مسیر رفع چالش‌ها و مشکلات آن‌ها بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان، در مناسبت‌های مختلف اقدام به برپایی میز خدمت در مکان‌های نماز جمعه می‌کند که این میز علاوه بر دیدار چهره به چهره و مشکل‌گشایی، باعث امیدآفرینی در بین مردم می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: توفیق شوراها، سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی را افزایش می‌دهد و زمینه‌ساز حضور پرنشاط شهروندان در تمام عرصه‌های پیشرفت و توسعه کشور می‌شود.

وی ادامه داد: در آستانه روز شوراها، سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته _هشتم اردیبهشت‌ماه_ در آئین‌های نماز جمعه اصفهان، رهنان، خوراسگان و ملک‌شهر، اعضای شورای اسلامی شهر خواهند بود و در نماز جمعه سپاهان‌شهر نیز میز خدمت تشکیل خواهد شد.

سهرابی تاکید کرد: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان «محمد نورصالحی، رئیس شورا»، سخنران نماز جمعه رهنان «مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورا»، سخنران نماز جمعه خوراسگان «علی صالحی، سخنگوی شورا» و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملک‌شهر «سیدرسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورا» خواهد بود.

سخنرانی اعضای شورای شهر پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان

کد خبر 657271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.