آغاز مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳سال و جوانان آسیا برای پاراکانوکاران ایران

رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳سال و جوانان آسیا در بخش پاراکانو از امروز در ازبکستان آغاز شد و ملی‌پوشان ایران به‌مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا از صبح امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در سمرقند ازبکستان آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های مختلف به مصاف رقیبان خود رفتند.

در گروه دوم کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر زیر ۲۳ سال عباس حسینی در رقابت با حریفانی از قرقیزستان، قزاقستان، هند و هنگ‌کنگ با زمان ۳:۴۷.۶۲۹ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و مستقیماً به فینال راه یافت و در گروه دوم کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر جوانان داریوش محمدی و علیرضا خمسه با رقبایی از قزاقستان، چین تایپه، تایلند و هنگ‌کنگ با زمان ۳:۳۵.۰۹۴ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفتند و به فینال صعود کردند.

در اولین رقابت فینال نیز ترنم اکبرزاده در کایاک یک‌نفره هزار متر جوانان در رقابت با حریفانی از هند، ازبکستان، قرقیزستان، تایلند و قزاقستان پس از قایقران ازبکستان با زمان ۴:۲۷.۱۶۵ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.

شهلا بهروزی‌راد در KL۳ ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، دو حریف از هند و ازبکستان با زمان ۲:۲۲.۴۵۸ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان دوم و سوم شدند. مائده شورگشتی در کانوی یک نفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از قزاقستان، هند، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان با زمان ۲:۲۰۷۵۶ دقیقه پس از نماینده کشور میزبان دوم شد و مدال نقره کسب کرد. در این رقابت نماینده تایلند سوم شد.

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از تاجیکستان، هند، قزاقستان، تایلند و ازبکستان با زمان ۱:۴۸.۴۸۵ دقیقه بر سکوی آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت پاروزنان تایلند و ازبکستان دوم و سوم شدند. مسعود قیصری در گروه دوم KL۳ مردان با زمان ۲:۰۶.۵۲۱ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و مستقیماً به فینال راه پیدا کرد.

عباس حسینی در گروه اول مقدماتی کایاک یک نفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از قرقیزستان، قزاقستان، هنگ‌کنگ، چین تایپه و تایلند با زمان ۱:۴۹.۹۷۴ دقیقه در جایگاه چهارم قرار گرفت و راهی نیمه نهایی شد. گفتنی است این رقابت‌ها بعدازظهر امروز در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 657263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.