سفر استانی رییس‌جمهور فردا از دزفول آغاز می‌شود

رئیس‌جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز می‌کند و سپس در شهر اندیمشک حضور می یابد که در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: رییس جمهور و هیات دولت فردا به استان خوزستان سفر می‌کنند که این هفتمین سفر رئیس جمهور به این استان و دومین سفر هیات دولت است.

وی افزود: علت سفر رییس‌جمهور به این استان، اهمیت مسائل خوزستان برای شخص رئیس جمهور و هیات دولت است و در مجموعه مصوبات دور اول سفر هیات دولت به این استان اتفاقات بسیار خوبی رخ داده است.

معاون اجرایی رییس جمهور خاطرنشان کرد: طی یک سال و نیم اخیر از محل اعتبارات مصوبات سفر حدود ۸ هزار میلیارد تومان تامین منابع برای استان خوزستان صورت گرفته و این تامین منابع باعث شده که استان خوزستان و شهر اهواز به یک کارگاه بزرگ و فعال سازندگی تبدیل شود.

منصوری خاطرنشان کرد: به برکت سفر دوم این مساله آب و فاضلاب استان سرعت می‌گیرد و رئیس جمهور فردا سفر خود را از شهر دزفول آغاز خواهند کرد و سپس در شهر اندیمشک حضور می‌یابد و در اندیمشک افتتاح پروژه‌های مختلف و دیدار مردمی را خواهیم داشت.

وی افزود: در اهواز هم برنامه‌های مختلف و متنوعی در نظر گرفته شده است از جمله حضور در مجموعه آب و فاضلاب، وزارت نیرو و حضور در جلسه کاملاً عملیاتی در موضوع آب و فاضلاب از دیگر برنامه‌هاست. همچنین دیدار مردمی با مردم شهر اهواز از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 657248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.