دولت در حمایت از وزرا جدی است / استیضاح کمکی به هماهنگی سیاست‌ها نمی‌کند

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بسته ده‌بندی دولت درخصوص مهار تورم و رشد تولید به تایید مشترک بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه رسیده است.

به گزارش ایمنا، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: جزئیات بسته ۱۰ بندی دولت برای مهار تورم و رشد تولید که به تائید مشترک بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه رسیده است.

وی افزود: امروز برای اخذ نظر تشکل‌های تولیدی و اقتصادی کشور در اتاق‌های سه گانه ارسال شد، برای اینکه ما نظرات بخش غیر دولتی را هم داشته باشیم و ان شاءالله ظرف روزهای آینده پس از اخذ نظر فعالان بخش غیر دولتی با حضور رئیس‌جمهور جزئیات این بسته نهایی شده و ابلاغ خواهد شد.

وزیر اقتصاد گفت: امیدواریم با توجه به هدف گذاری‌های دقیقی که در بسته ۱۰ بندی برای مهار تورم و رشد تولید پیش بینی شده است ما بتوانیم یک سند هماهنگ کننده بین تمام اجزای دولت برای نیل به اهداف شعار امسال داشته باشیم.

خاندوزی افزود: ظرف چند روز آینده بسته ۱۰ بندی دولت برای مهار تورم و رشد تولید پس از اخذ نظر تشکل‌های تولیدی و اقتصادی غیر دولتی با حضور رئیس جمهور نهایی و ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 657212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.