قابلیت فراگیر اتصال در شهر گردشگری پرتغال

مدیران آزور، شهر گردشگری پرتغال، از آغاز مرحله اول تقویت قابلیت اتصال به اینترنت در ۹ منطقه از جزیره خبر داده و مدعی شده‌اند این اقدام، ارائه خدمات عمومی به‌ویژه حمل‌ونقل شهری را برای شهروندان و گردشگران بهبود خواهد بخشید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پروژه افزایش قابلیت اتصال به اینترنت در آزور، بزرگ‌ترین طرح نصب ایستگاه‌های دسترسی به وای‌فای در منطقه خواهد بود که شهروندان و گردشگران را به اینترنت امن در صدها سازه عمومی همچون هتل‌ها، فرودگاه‌ها، مدارس، باغ‌های عمومی، موزه‌ها، ساختمان‌های اداری، پلازاها، ورزشگاه‌ها، سواحل و دفاتر گردشگری متصل خواهد کرد. در این راستا قرار است از بستر OpenRoaming به عنوان یکی از معتبرترین فناوری‌های تأمین اینترنت پرسرعت بهره گرفته شود که برای این منظور تعداد ۲۵۰ نقطه اتصال در سراسر ۹ جزیره آزور نصب خواهد شد.

 قابلیت فراگیر اتصال در شهر گردشگری پرتغال

گزارش‌ها حاکی از آن است که جزایر آزور بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت را در خود جا داده است و به واسطه موقعیت استراتژیک خود، هر سال میزبان حدود یک میلیون گردشگر از سراسر جهان است که هنگام حضور در این مناطق زیبا، با مشکل سرعت پایین اینترنت مواجه می‌شوند. مدیران امیدوار هستند که از طریق بهبود قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت در سراسر این جزایر، نه‌تنها کیفیت زندگی شهروندان را ارتقا ببخشند، بلکه به افزایش گرایش گردشگران برای حضور در جزایر خود کمک کنند که این امر به سهم خود می‌تواند رونق را برای سراسر آزور به ارمغان بیاورد.

اولین مرحله از اجرای طرح آزور، توسعه یک شبکه پهنای باند را توسط دولت پرتغال به دنبال خواهد داشت که به دنبال آن، شبکه‌های عمومی و خدمات شهری بهبود قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و در نتیجه، رفاه شهروندان و گردشگران در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت. جالب است بدانید که مدیران مهم‌ترین مؤسسات آموزشی و دفاتر تبلیغاتی شهر نیز برای اجرای طرح جدید اعلام آمادگی کرده و از سرمایه‌گذاری خود برای این منظور خبر داده‌اند که این قابلیت، امکان بهره‌گیری از اینترنت پرسرعت را برای شهروندان و گردشگران بیشتری فراهم خواهد آورد.

مدیران آزور در نظر دارند در مرحله دوم پیاده‌سازی طرح خود، پایانه‌های کشتیرانی را از خدمات اینترنت پرسرعت بهره‌مند کنند تا افزایش رفاه را برای مسافران این بخش نیز به ارمغان بیاورند.

 قابلیت فراگیر اتصال در شهر گردشگری پرتغال

کد خبر 657167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.